Uobičajeni rast prodaje automobila u rujnu

Autor: Poslovni.hr/Hina , 06. listopad 2014. u 14:47
Foto: Davor Puklavec / Pixsell

Najprodavanija automobilska marka u Hrvatskoj tijekom prvih devet mjeseci bio je Volkswagen s 4.563 automobila i tržišnim udjelom od 16,4 posto.

Tijekom rujna u Hrvatskoj su prodana 1.994 nova automobila, što je 421 automobil ili 26,8 posto više nego u kolovozu, pokazuju podaci agencije Promocija Plus.

Riječ je o uobičajenom rujanskom rastu prodaje nakon kolovoza koji je ove, kao i ranijih godina, najslabiji mjesec za trgovce automobilima.

Ukupno su tijekom prvih devet ovogodišnjih mjeseci ti trgovci u Hrvatskoj uspjeli prodati 27.760 novih automobila ili 26,4 posto više nego lani, a analitičari taj porast pripisuju nabavci automobila za potrebe države i rent-a-car agencija, dok privatni kupci nisu kupovali više nego prošle godine.

Najprodavanija automobilska marka u Hrvatskoj tijekom prvih devet mjeseci bio je Volkswagen s 4.563 automobila i tržišnim udjelom od 16,4 posto.

Slijedi Opel s 3.369 vozila i udjelom na tržištu od 12,1 posto te Škoda s 2.897 automobila i udjelom od 10,4 posto.

Po prodaji redom slijede Peugeot, Citroen, Renault, Hyundai, Ford, Toyota i Kia.

Najprodavaniji model je Škoda Octavia, a slijede Volkswagen Golf, Opel Astra, Opel Corsa, Volkswagen Polo itd.

Komentirajte prvi

New Report

Close