Tijekom rujna u Hrvatskoj su prodana 1.994 nova automobila, što je 421 automobil ili 26,8 posto više nego u kolovozu, pokazuju podaci agencije Promocija Plus.
Riječ je o uobičajenom rujanskom rastu prodaje nakon kolovoza koji je ove, kao i ranijih godina, najslabiji mjesec za trgovce automobilima.
Ukupno su tijekom prvih devet ovogodišnjih mjeseci ti trgovci u Hrvatskoj uspjeli prodati 27.760 novih automobila ili 26,4 posto više nego lani, a analitičari taj porast pripisuju nabavci automobila za potrebe države i rent-a-car agencija, dok privatni kupci nisu kupovali više nego prošle godine.
Najprodavanija automobilska marka u Hrvatskoj tijekom prvih devet mjeseci bio je Volkswagen s 4.563 automobila i tržišnim udjelom od 16,4 posto.
Slijedi Opel s 3.369 vozila i udjelom na tržištu od 12,1 posto te Škoda s 2.897 automobila i udjelom od 10,4 posto.
Po prodaji redom slijede Peugeot, Citroen, Renault, Hyundai, Ford, Toyota i Kia.
Najprodavaniji model je Škoda Octavia, a slijede Volkswagen Golf, Opel Astra, Opel Corsa, Volkswagen Polo itd.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu