Prodaja H&M-a u rujnu sporija zbog toplog vremena

Autor: Poslovni.hr/Hina , 25. rujan 2014. u 11:42
Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u četvrtak o snažnom skoku dobiti u trećem fiskalnom tromjesečju.

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u četvrtak o snažnom skoku dobiti u trećem fiskalnom tromjesečju ali je upozorio da su kupci zbog neuobičajeno toplog vremena odgodili kupnje jesenskih kolekcija pa mu je prodaja u rujnu usporila.

U tromjesečnom razdoblju do kraja kolovoza švedska je tvrtka ostvarila dobit nakon financijskih stavki od sedam milijardi kruna (974 milijuna dolara), što je 20 posto više nego u istom razdoblju lani.

Prihodi su uvećani 21 posto, na 45,3 milijarde kruna. Isti postotni rast zabilježili su i ako se uključi PDV, dosegnuvši 38,8 milijardi kruna.

Ljetne su kolekcije naišle na dobar odjek među kupcima i grupa je povećala tržišni udio, ističe se u priopćenju. "Nastavili smo povećavati tržišni udio, zahvaljujući snažnom razvoju prodaje svih naših brendova. Smatramo da je to dokaz da su kolekcije dobro prihvaćene", kazao je izvršni direktor Karl-Johan Persson.

Upozoravaju ipak da im je zbog neočekivano toplog vremena i odgode kupnje jesenjih kolekcija prodaja usporila u razdoblju od 1. do 23. rujna, na sedam posto, u odnosu na kolovoških gotovo 20 posto. Time bi rujan mogao postati mjesec s najsporijim rastom u ovoj godini, napominju.

U razdoblju od ožujka do kolovoza prodaja je u prosjeku rasla 16 posto.

Tvrtka planira ove godine otvoriti neto 375 novih trgovina, ali će odgoditi otvaranje onih u Indiji za iduću godinu, ne navodeći razloge.

Istaknuli su također vrlo dobar početak internetskih trgovina u Španjolskoj i Italiji, otvorenih u kolovozu a za iduću godinu najavljuju osam do 10 novih internetskih tržišta.

"Smatramo našu internetsku trgovinu vrlo važnim dodatkom našim fizičkim trgovinama budući da nam omogućuje povećanje razine usluge i dostupnosti za naše klijente", rekao je Persson.

H&M je uglavnom kaskao za konkurencijom kada je pitanju otvaranje internetskih trgovina a sada je prisutan online na 13 tržišta, što je upola manje od, primjerice, španjolskog Inditexa, vlasnika Zare.

Komentirajte prvi

New Report

Close