Kada su dvojica prijatelja išli kupiti cipele za vjenčanje, vjerojatno nisu ni slutili da će ih posljedice tog iskustva nekoliko godina kasnije učiniti bogatašima, piše Business Insider.
Lane Gerson i Ariel Nelson bili su zgroženi cijenama od 500 do tisuću dolara za par cipela, pa su odlučili pokrenuti vlastitu tvrtku koja bi cipele prodavala u cjenovnom rangu od 95 do 210 dolara. Tako je rođen brend Jack Erwin.
Obojica su napustila radna mjesta, a u razdoblju od 2012. do 2013. godine čekala ih je velika borba kako bi došli do financijskih resursa koji bi pogurali proizvodnju.
U raznim pregovorima s poslovnim ljudima iz iste branše i bankama, uspjeli su doći do pologa koji im je omogućio proizvodnju prvih 3.000 pari cipela. U roku dva mjeseca zaliha je rasprodana, čak četiri tisuće ljudi ostalo je na listi čekanja.
To su bili prvi znakova da mala tvrtka naprijed kreće velikim koracima, a posljednja velika investicija od 9 milijuna dolara od strane CrossLink Capitala, Shasta Ventuersa i FundersGuilda pokazuje da spoj jeftinijeg i kvalitetnog može stvoriti respektabilan i uspješan brend.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu