Kompanija PharmaS svoj novi proizvod Femipause, namijenjen ublažavanju tegoba menopauze, plasirala je i na tržište Srbije.
Tako je u toj državi, nakon samo nekoliko mjeseci od lansiranja prvog kompanijskog branda PharmaS PROBalansa, predstavljen drugi brand iz divizije bezreceptnih proizvoda. "Femipause je odlično dočekan na hrvatskom tržištu, a nadamo se kako će i u Srbiji reakcije biti odlične. Očigledno postoji potreba za ovim tipom proizvoda, a generalno gledajući potrošači se sve više okreću bezreceptnim proizvodima koji sadrže prirodne sastojke. Mi nastavljamo po planu, radimo na tri nova proizvoda, uskoro ćemo lansirati još dva, a istovremeno PROBalans bi se trebao pojaviti na ruskom tržištu", rekao je direktor u PharmaSu Tomislav Maričević. Srbija je uz Hrvatsku, BiH, Švicarsku, Makedoniju, Kosovo i Albaniju, jedna od sedam zemalja u kojima PharmaS posluje. Do danas je na to tržište investirano više od 20 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu