Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić izjavio je danas kako su Jadrolinija, ministarstvo i zadarska Lučka uprava pronašli rješenje za Gaženicu, novu luku u Zadru čije je pristanište previsoko za trajekte Jadrolinije.
Portal "Zadarskog lista" objavio je danas da će tek izgrađeno pristanište u Gaženici trebati prilagođavati Jadrolinijinim trajektima jer nije izgrađeno za trajekte koji će u toj luci pristajati. Kako navodi taj lokalni portal, to je pokazala proba s trajektom SIS, koji ima nisko ležište rampe, no ni veći trajekti kao "Juraj Dalmatinac", "Mate Balota", "Jadran" i "Sv. Krševan" nisu drugačiji.
Na novinarsko pitanje tko je kriv što neka Jadrolinijina plovila ne mogu pristati u Gaženici, ministar je rekao da je projekt počeo 2006., a tada nitko nije razgovarao s najvećim brodarom – Jadrolinijom.
"Standardi su jedno, a starost flote je nešto drugo. Na kraju je ispalo da jedan veći dio flote koji bi trebao ploviti u Gaženicu tamo ne može pristati", rekao je ministar Hajdaš Dončić u Krapini. Dodao da su Jadrolinija, njegovo ministarstvo i zadarska Lučka uprava pronašli rješenje. U sljedećih nekoliko mjeseci taj će se problem riješiti tako što će se čeličnom konstrukcijom prilagoditi visina rampe.
"S obzirom na to da se zna da nacionalni brodar ima stare brodove, pitanje je gdje je prilikom davanja projektnog zadataka bila ljudska pamet", istaknuo je ministar. "Znate da imate nacionalnog brodara koji ima stare brodove i znate da standardi koji su normalni u 21. stoljeću ne odgovaraju nacionalnim brodaru jer su ti brodovi malo stariji. U biti, radi se samo o grešci prilikom izbora projektnog zadataka", rekao je. Na pitanje koliko će ispravljanje pogreške stajati, ministar Hajdaš Dončić je rekao kako na to ne može odgovoriti te da će u konačnici to platiti zadarska Lučka uprava.
Ministar Hajdaš Dončić danas je u Krapini govorio i o koncesijskim ugovorima za autoceste.
Najavio je da će savjetnici oko 15. rujna poslati nacrt koncesijskog ugovora potencijalnim koncesionarima. Nakon toga u roku od 45 dana očekuje se njihovo očitovanje i ulazak u drugi krug, a javnost će tada biti obaviještena tko je sve sudjelovao i tko je ušao u drugi krug, rekao je ministar Hajdaš Dončić, koji je danas u Krapini bio na Zagorskome gospodarskom zboru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.svakako su trebali novu luku napravit u skladu sa Jadrolinijim podrtinama,u njima je svijetla budućnost.Koji glupavi nounari…
Čelična konstrukcija i more su dobitna kombinacija i trajno rješenje. [emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]
Ovim nesposobnim uguzima treba stat na kraj.Ne koncesiji za auto ceste. Ne Blatazarovom javno privatnom partnerstvu za turisticku palacu u Splitu.
Zagorski mužek s ženinim prezimenom , koji je doktorirao kod čuvenog prof.Grčića iz Kukuriku valade s temom Zagorske vinske ceste se sprema prodati na brzake (prije Referenduma) autocestu Dalmatinu za 15 miliardi (?) na 45 godina koncesionaru koji će na njima zaraditi 101 miliardu.
Štetočine će potpisati da Hrvatska jamči prihod koncesionaru na Dalmatini ako promet neočekivano padne !
Pitanje je šta je sve potpisao u tajnim ugovorima na Zgb aerodromu ?
Cestovni sindikat počinje prikupljati potpise za REFERENDUM protiv prodaje Dalmatine na 45 godina 15.10.14.
Uključite se u raspravu