Iako postoji velika kulturološka i vremenska rupa između 19. i 21. stoljeća, kreativna newyorška agencija BBH na vrlo zanimljiv način "ujediniti" prošlost i budućnost, piše Adweek.com.
Kako junaci prošloga doba i danas žive zahvaljujući ulju na platnu, začetnici ideje odlučili su da isto naprave i s aktualnim Playstation junacima, ali prilagođeno današnjem vremenu.
Agencija je za interaktivnu kampanju i reklamu odabrala sliku Emanuea Leutzea iz 1851 "Washington Crossing the Delaware", a zadatak švedskog umjetnika Andreasa Englunda bio je da sliku prilagodi, ili točnije reći da ukloni stvarne likove kako bi korisnici mogli umjesto njih postaviti omiljene Playstation junake.
Tako danas fanovi Playstationa mogu posjetiti GreatnessAwaits.com i pomoću interaktivnog alata stvoriti vlastito remek djelo birajući svoje likove, ali i pozadinu, glazbu i sl.
Za one koji se žele naći u društvu omiljenih Playstation junaka postoji opcija stavljanja vlastite fotografije, a nakon što završite sliku i dodate joj okvir, možete je staviti na glasovanje, podijeliti s prijateljima na društvenim mrežama ili skinuti na računalo.
Svaki korisnik čija slika prema glasovima bude u top 50 kao nagradu dobiti će tiskanu verziju svog "remek djela", a ulazak u top 10 jamči novu Playstation konzolu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu