Vivre je start-up lansiran u Rumunjskoj u travnju 2012. s ciljem osnivanja online trgovine za ljude koji vole sve sfere uređenja interijera i doma.
Vivre poslovni tim bavi se maloprodajom, logistikom i trgovinom više od 10 godina. Od travnja 2014. godine posluju i u Hrvatskoj nudeći kupcima online kupnju. Registarcijom u klub Vivre te klikom miša na bilo koji proizvod iz asortiman, on na adresu stiže za nekoliko dana. Nakon što je njihov pravni i računovodstveni tim obavio detaljnu analize hrvatskih zakona, propisa i uvjeta za pokretanje posla, odlučili su se za poslovi pothvat u Zagrebu. Uz kvalitetne stručnjake i analizu znali su da neće imati problema i poteškoća na našem tržištu.
16zaposlenih
trenutno ima rumunjska kompanija
Nisu puno dvojili
˝Bili smo jako zainteresirani za početak posla u Hrvatskoj i u trenutku kada ste se pridružili Europskoj Uniji mi smo bili među prvim regionalnim igračima koji su se odlučili na taj korak. Hrvatska je zrelo tržište, ljudi razumiju dizajn interijera i vrijednost skladno uređenog doma. Bili smo šokirani razinom transparentnosti i tehnologijama s kojima smo se susreli u interakciji s poreznim vlastima. Uvidjeli smo kakve su potrebe vašeg e-tržišta te njegov velik potencijal pa smo odmah odlučili pokrenuti posao ovdje. E-tržište u Hrvatskoj ima doista velike šanse za dodatan razvoj i rast te mi kao tvrtka od samih početaka poslovanja nastojimo postati jedni od vodećih igrača na tom kompetitivnom tržištu˝, pojasnila je Monica Cadogan, izvršna direktorica tvrtke Vivre Deco.
Cadogan
E-tržište u Hrvatskoj ima velike šanse za dodatan razvoj i rast
Brojni dobavljači
Proizvodi na Vivre web stranici pažljivo su, kaže, odabrani od strane specijalnog tima koji rade isključivo na tome. Imaju 16 zaposlenih koji obilaze međunarodne specijalizirane sajmove, prilaze proizvođačima ili trgovcima, pregovaraju i rade sve ostalo što je potrebno kako bi Vivreu omogućili da dođu do robe za prodaju. Gotovo cijeli njihov asortiman nabavljaju iz Europe i Turske. Imaju više od 2000 različitih dobavljača. U nabavi namještaja obično surađuju s Italijom i Poljskom. Velika Britanija, Nizozemska i Španjolska države su poznate po raznolikoj ponudi ostalih proizvoda, od keramike, posuđa te dekoracije. Turska i Portugal glavni su im izvor tekstila. Glavni cilj koji si je Vivre postavio je, kažu, ponuda različitih stilove i cijene koja će kupcu omogućiti da dizajnira i pronađe vlastiti stil.Monika Cadogan tvrdi kako je njihova ponuda kod nas strukturirana slično kao u Rumunjskoj te kako su rezultati obećavajući. Kaže kako iz iskustva zna kako kupci doista znaju prepoznati najbolju ponudu te zaključuje: "Dobar i kvalitetan proizvod je najbolji mogući marketing".
Što se kupuje?
Prvi je namještaj
U Vivreu su se pohvalili kako imaju najveći asortiman robe u regiji jer mijenjaju prodajne ponude svaka tri dana te na tjednoj bazi uvode 2000 novih proizvoda. Prema podacima kojima raspolaže Uprava tvrtke u Rumunjskoj, iz Vivre asortimana u Hrvatskoj najbolje ide prodaja namještaja, kućanskih dekoracija i potrepština te tekstila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu