Vodu Janu potrošači ocjenjuju kao najbolju na domaćem tržištu, pokazalo je istraživanje BRANDscore, provedenog u ožujku i travnju na uzorku od 2000 ispitanika.
Inače, BRANDscore uspoređuje brandove različitih kategorija proizvoda i svojevrstan je pokazatelj je snage branda na tržištu. Rezultati su pokazali kako više od 90% potrošača zna za Janu, dok u svim aspektima odnosa potrošača prema brandu, taj proizvod u ovoj godini bilježi rast u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Osim toga, Jana je za pet mjesta napredovala na ljestvici TOP 50 najkvalitetnijih brandova u regiji Adria među više od njih 3000 obuhvaćenih ovim istraživanjem.
Pritom je opći dojam brenda dobio ocjenu 8,8 od maksimalnih 10. "Uzimajući u obzir rezultate korisnika u kategoriji, lojalnost prema Jani raste, kao i pozitivan imidž koji je u promatranome razdoblju razvijala tijekom kampanje 'Voda s porukom'. Promotrivši tržište prirodne mineralne vode i stavljajući u odnose prepoznatljivost i upotrebu, Jana odskače rezultatima te je vodeća među premium brandovima", stoji u priopćenju PRriredbe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu