Ako se pitate zašto vam listanje Ikeinog kataloga svaki puta pruža posebno "osjetilno" iskustvo, razlog leži u činjenici da se švedska robna kuća služi računalnom 3D tehnikom kako bi kupcima preko fotografija što bolje približila stvarnost.
No, kako piše Time, Ikea je otišla korak dalje i u najnovijoj jednostavnoj reklami praktički ismijala Apple koji je poznat po zapanjujućim i "filmskim" reklamama svojih proizvoda.
Tako se u reklami pojavljuje izvjesni Jörgen Eghammer koji lista novi Ikein katalog koji se ne zove e-book, digital book, nego jednostavno – bookbook.
Listajući katalog, simpatični Šveđanin objašnjava kako je katalog "napunjen do kraja" i sadrži "eksternu bateriju", a navigacija je bazirana na dodiru koji možete i osjetiti.
Iako je i do sada bilo parodija na Appleove reklame, ova se može svrstati u sam vrh.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu