Fondovi postoje, ali nije lako iskoristiti sredstva koja nude. Nije mi poznat broj električnih automobila u Hrvatskoj, pa mi je teško sa sigurnošću reći koliko je to ekonomski isplativo, ali rekao bih da nije.
Punjenje električnih automobila može se uklopiti u već postojeće benzinske crpke kao što je slučaj s automobilima na plin. Takvo rješenje se čini znatno prihvatljivijim od izgradnje novih postaja.
Ministar Zmajlović izjavio je kako očekuje privatnu inicijativu po ovom pitanju, koliko je to realno?
Mislim da tržište ne može osigurati zaradu privatnom sektoru. Broj vozila se mora znatno povećati kako bi se stvorile potrebe tržišta za stanicama za punjenje. Povećanje broja vozila ovisi o ekonomskim prilikama u zemlji, o tome tko bude provodio kampanju koja će promovirati takva vozila i subvencijama koje će to učiniti primamljivim i prihvatljivim za vozače. Smatram da je ovu temu potrebno gledati dugoročno, te da se sljedećih 10 godina neće dogoditi značajnije promjene.
Jeste li upoznati s načinom punjenja, odnosno mogu li vozači samostalno puniti automobile na takvim crpkama ili to rade ovlaštene osobe kao kada je u pitanju plin?
Nisam stručnjak za samo rukovanje, ali vjerujem da punjenje na crpkama ne može trajati nekoliko sati kao što je to slučaj kada punite automobil kod kuće. No, pošto vozila nema puno, to ne bi bio veliko opterećenje sadašnjim zaposlenicima crpki.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu