Rezultat za poželjeti – rezime je objavljenih tromjesečnih rezultata kineskog internetskog trgovca Alibabe.
Uoči izlistavanja dionica na Wall Streetu, Alibaba je objavio da je kvartalna dobit do kraja lipnja skočila čak tri puta na gotovo dvije milijarde dolara ili 84 centi po dionici dok su prihodi porasli 46 posto na 2,54 milijarde dolara. Odličan financijski rezultat ponajviše je zasluga snažnog rasta oglašavanja na Alibabinim platformama Tmall i Taobao.Izvješće je dio dokumenata poslanih američkoj Komisiji za burze i vrijednosnice koja bi trebala dati zeleno svjetlo za inicijalnu javnu ponudu (IPO). Objavljeni rezultat posljednje je izvješće koje potencijalni kupci Alibabinih dionica mogu vidjeti prije nego se kompanija izlista u – kako se očekuje – rekordnom IPO-u na Wall Streetu.Prvi dan trgovanja njezinim dionicama predviđen je za 16. rujna.
46posto
porasli su Alibabini kvartalni prihodi na 2,54 milijardi dolara
Predstavljanje investitorima, odnosno roadshow, trebalo bi započeti 2. rujna u Hong Kongu, iako detaljan raspored još nije pripremljen, tvrde upućeni izvori Bloomberga. Za sada je poznato da bi Alibabina svita u New York trebala sletjeti 8. rujna.Američki analitičari smatraju da je ovakvo izvješće upravo ono što je Alibabi trebalo jer je prethodno izvješće bilo relativno slabašno, gledano na godišnjoj razini. Kompanija je sada objavila da je oštro porastao broj korisnika koji njezinim platformama pristupaju putem pametnih telefona.
Upravo je taj segment ključan u strategiji Alibabina rasta poslovanja. U odnosu na ožujak kada ih je bilo 163 milijuna, u lipnju je Alibabinim stranicama pristupalo 188 milijuna aktivnih korisnika na mjesečnoj razini.Mobilne transakcije imale su na kraju lipnja udjel od gotovo 33 posto dok je u prethodnom razdoblju taj udjel iznosio nešto više od 27 posto. Objavljeni rezultati možda i ponajbolje opisuju potencijal internetske trgovine na golemom kineskom tržištu. Broj korisnika interneta u Kini narastao je na 632 milijuna, a prognoze govore da će već do sljedeće godine taj broj narasti na 850 milijuna. McKinsey predviđa da će do sljedeće godine vrijednost internetske trgovine u Kini iznositi 395 milijardi dolara, tri puta više nego 2011. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu