Naučite kako izraditi poslovni plan uz praktične vježbe!

Autor: Poslovni.hr , 27. kolovoz 2014. u 09:00
Foto: Fotolia

Uložite vrijeme i energiju u razumijevanje potreba ciljanog tržišta

Prodaja je zastala, nelikvidnost raste, živci su sve tanji, a spava se sve kraće. Pitate li se: „Što još može poći po zlu?“ Tražite li odgovor u otpuštanju zaposlenika, prodaji resursa, smanjivanju troškova razvoja i marketinga koji podupiru proizvodnju onoga što tržištu zaista treba?

Napravite zaokret!

Uložite vrijeme i energiju u razumijevanje potreba ciljanog tržišta. 

Definiranje strategija i planiranje njene realizacije dobitna je kombinacija koja vodi k izvrsnosti,  a utemeljena je prvenstveno na zadovoljnim i motiviranim ljudima, njihovom znanju i osobnom razvoju te informacijama s tržišta.

Pozivamo vas na jednodnevni seminar koji će se održati 11. rujna 2014. s početkom u 8:45 sati u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1.

Cilj seminara je upoznati sudionike kako se u okviru standardnog procesa "planiraj – provodi – nadziri – unaprijeđuj promjenama" provode trajna unaprjeđenja u četiri segmenta:

  • povećanje fleksibilnosti u planiranju i ubrzanje postupaka analiza, izvješća i mijenjanja planova tako da se prave prigode i tržišne niše pravovremeno prepoznaju, organizacija osposobi i usmjeri ka njihovom iskorištenju.
  • umjesto uobičajenog promišljanja pri planiranju „Što može poći po zlu?“ više vremena i energije ulagati u „Što može bolje?“, poticati inovativnost, prepoznavati i jačati vlastite snage uvažavajući realan odnos prigoda i opasnosti iz okruženja.
  • umjesto jednog scenarija, obavezno izraditi 3 planska scenarija (pobjeda, neriješeno, poraz)
  • dominantno planiranje korištenjem financijskih pokazatelja (oni su reaktivni, dolaze kasno kao posljedica) zamijeniti proaktivnim, nefinancijskim pokazateljima (lojalnost i zadovoljstvo klijenata, osvajanje novih tržišta, unaprjeđenje procesne efikasnosti i kvalitete, uvođenje novi proizvoda i usluga, organizacijski razvoj …)

Seminar je namijenjen poduzetnicima, menadžerima, ključnom osoblju i ostalim dionicima koji žele naučiti kako izraditi i realizirati postavljenu strategiju.

Više o seminaru doznajte ovdje.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close