Kako je H&M ‘zapaprio’ Zari

Autor: Poslovni.hr/Hina , 21. kolovoz 2014. u 16:30
Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL

Švedski lanac trgovina odjećom H&M objavio je danas da će u Španjolskoj otvoriti internetsku trgovinu, čime se zaoštrava konkurencija na matičnom tržištu lanca Zara.

Švedski lanac trgovina odjećom H&M objavio je danas da će u Španjolskoj otvoriti internetsku trgovinu, čime se zaoštrava konkurencija na matičnom tržištu lanca Zara.

Trgovina će obuhvatiti i odjel za uređivanje doma H&M Home, po uzoru na Zara Home.

H&M kaska za konkurencijom kada je u pitanju otvaranje internetske trgovine da bi u međuvremenu počela naveliko ulagati u internetsko poslovanje i planira iduće godine otvoriti internetske trgovine na osam od ukupno 10 tržišta. Ove bi godine, nakon Španjolske, H&M trebao otvoriti trgovinu i u Kini i u Italiji.

Švedska kompanija povećava svoj tržišni udio unatoč žestokoj konkurenciji u segmentu diskontnih lanaca trgovina odjećom, posebno u Španjolskoj gdje potrošnju ograničava visoka stopa nezaposlenosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close