Robna kuća Ikea u Zagrebu, prva Ikea u Hrvatskoj, i njenih 350 zaposlenih spremni su za otvorenje 21. kolovoza, a u prva četiri dana od otvorenja očekuje se 20 do 25 tisuća kupaca, izjavio je danas voditelj te robne kuće Georg Platzer.
Time se dovršava realizacija projekta ukupno vrijednog 750 milijuna kuna (ili oko 100 milijuna eura), a za koji je od kupnje zemljišta do gradnje i otvaranja robne kuće prošlo nešto malo više od pet godina.
Zadnjih nekoliko dana u Ikei, koja se nalazi u poslovnoj zoni Zagreb Istok, dovršava se 'punjenje' artiklima kojih je u ponudi ukupno 9.500 (namještaj i razne stvari za uređenje doma i poslovnih prostora), kao i završno uređenje i 'šminkanje' cijelog prostora.
U sve se to danas moglo uvjeriti i oko 200 novinara, urednika, fotografa i snimatelja iz 50-ak hrvatskih i slovenskih medijskih kuća, koji su, uz obilazak cjelokupne robne kuće, mogli i kupovati u Ikei.
Time ta kuća zapravo 'testira' razne postavljene sustave i mogućnosti koje će nuditi kupcima.
Napominjući da je teško predvidjeti koliko će im točno kupaca i posjetitelja doći u prvim danima, Platzer je kazao da imaju dobra iskustva s otvaranja robnih kuća u drugim gradovima i zemljama.
I to što se nalaze uz auto cestu u blizini naplatnih kućica smatraju prednošću te vjeruju da će dosta putnika svratiti samo na hranu ili odmor.
U sklopu projekta otvaranja robne kuće proveli su i istraživanje o navikama hrvatskih kućanstava na uzorku od 800 ispitanika u prstenu od oko 60 minuta vožnje od robne kuće (uključujući Zagreb i veće gradove Varaždin, Karlovaca i Veliku Goricu) koje im je dalo određenu sliku što trebaju u ponudi više plasirati.
Istraživanjem su, kaže regionalni PR menadžer Igor Štefanac, tako otkrili da Hrvatski vole balkone, ali da ih potpuno zanemaruju i drže većinom odlagalištima stvari, kao i da ima dosta stanova s visokim stropovima koji traže posebno uređenje.
Blizu 80 posto ispitanih reklo je da živi s nekim, od njih 26 posto s djecom, oko 57 posto ih živi u stanovima, i to njih najviše ili 40 posto u stanovima veličine do 60 metara četvornih.
Gotovo 90 posto objekata u kojima žive je u vlasništvu stanara, od kojih je 74 posto bez kredita, a za uređenje ih najviše zanima stil 'popularno moderan' koji se slučajno ili ne baš poklapa s konceptom Ikee.
Štefanac je u brojnim izjavama novinarima kazao i da se Ikea zanima i za otvaranje robnih kuća u Splitu, za što traži zemljište, te u Rijeci što je tek u ideji, ali i da su to sve dugoročni planovi za koje nitko ne može reći kada će se realizirati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu