Za mnoge mlade Nijemce auto je i dalje statusni simbol

Autor: Poslovni.hr/Hina , 07. kolovoz 2014. u 10:18
Foto: Duško Marušić / Pixsell

Dvije trećine mladih Nijemaca odgovorilo je da im je vlastiti automobil važniji statusni simbol od vlastitog stana ili odjeće.

Većina mladih Nijemaca automobil i dalje doživljava potentnim statusnim simbolom, iako je postotak vlasnika registriranih vozila mlađih od 30 godina u padu, pokazuju rezultati istraživanja.

U anketi agencije Forsa dvije trećine mladih Nijemaca odgovorilo je da im je vlastiti automobil važniji statusni simbol od vlastitog stana ili odjeće.

Onima u dobnoj kategoriji od 30 do 44 godine prioriteti su drugačiji pa su im tako nekretnine važnije od vozila. Osobe starije od šezdeset najmanje su zainteresirane za statusne simbole, ali i njima je vlastita kuća u tome najvažnija.

Anketa je provedena na 2000 ispitanika.

Komentirajte prvi

New Report

Close