Većina mladih Nijemaca automobil i dalje doživljava potentnim statusnim simbolom, iako je postotak vlasnika registriranih vozila mlađih od 30 godina u padu, pokazuju rezultati istraživanja.
U anketi agencije Forsa dvije trećine mladih Nijemaca odgovorilo je da im je vlastiti automobil važniji statusni simbol od vlastitog stana ili odjeće.
Onima u dobnoj kategoriji od 30 do 44 godine prioriteti su drugačiji pa su im tako nekretnine važnije od vozila. Osobe starije od šezdeset najmanje su zainteresirane za statusne simbole, ali i njima je vlastita kuća u tome najvažnija.
Anketa je provedena na 2000 ispitanika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu