Njemački proizvođač luksuznih automobila BMW povećao je operativnu dobit u drugom tromjesečju za 26 posto. To je bolje od prognoza analitičara, a za taj rezultat su najzaslužniji odlična prodaja novih modela terenaca i snažna prodaja na kineskom tržištu.
Ukupno je u drugom tromjesečju prodaja BMW-a porasla za 8,3 posto, na 458.000 automobila, a za taj novi rekord bavarske kompanije osim velikog rasta prodaje u Europi i Kini lovorike pripadaju i novim serijama modela 4 Coupe i sedana modela 2 a koji su odlično prihvaćeni na tržištu. Dobit prije kamata i oporezivanja (EBIT) zato je dosegla 2,6 milijardi eura, što je dobrano iznad prognoza analičara Reutersa od 2,33 milijarde eura.
“Ovo je odličan rezultat. I dalje smo uvjereni da investitori potcjenjuju srednjeročnu i dugoročnu sposobnost ostvarivanja dobiti BMW-a”, poručio je nakon objave BMW-ovih rezultata ISI Group. Tako primjerice EBIT marža BMW-a, mnogo je bolja od konkurenata i iznosi 11,7 posto, naspram Mercedesovih 7,9 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu