‘Monetizacija nije realna do kraja ove godine’

Autor: Ana Blašković , 25. srpanj 2014. u 16:01
Inicijalni ugovor o koncesiji srušio je DORH/Boris Šćitar/PIXSELL

Vlada se nada u 2014. prikupiti oko tri milijarde svježih eura od autocesta.

Dok se Vlada prema riječima ministar financija Borisa Lalovca nada monetizaciju 1024 kilometara autocesta okončati do kraja ove godine, ostali uključeni ne dijele optimizam vladajućih.

"Poznavajući naše rješavanje problema, rok do kraja godine za završetak projekta nije pretjerano realan", kaže naš izvor blizak procesu. Dodaje da "realno gledano, prepreka nema, no državna administracija uvijek 'pronađe' problem zbog čega se realizacija nepotrebno dulji". Projekt je zapeo zbog Vladinog nezadovoljstva savjetničkim konzorcijem koji čine Erste grupa, Deloitte, tvrtka za upravljanje autocestama Asfinag International te odvjetničko društvo Wolf Theiss.

Ugovor koji su sastavili odvjetnici nije dobio zeleno svjetlo Državnog odvjetništva i drugih institucija jer nije usklađen sa zakononima i ne štiti interese Hrvatske, a njegovo bi prihvaćanje navodno moglo ugroziti cijeli projekt. Alternativni odvjetnički tim navodno je odabran i on već radi na nacrtu ugovora o koncesiji koji bi svjetlo dana trebao ugledati u kolovozu. Ugovor će potom biti dan ponuđačima kojima će se definirati rok za obvezujuće ponude. Pregovarački proces s jednim ili više ponuđača trebao bi završiti do kraja godine do kada se Vlada nada od projekta prikupiti oko tri milijarde eura s kojima bi se trebao smanjiti javni dug. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

Zaboravite na rasprodaju autoceste – Dalmatine A1 !

Prvo ćemo ići na Referendum .

“ Rasprodaja je siguran znak pomanjkanja znanja ”.

Siguran sam da će SDP+HNS Kukuriku Vlada sa svojim drugarima sve rasprodati , pojesti , popiti i posrati.

A dug će i dalje ostati.
To su već dokazali više puta.
Od 45. do 90.
Od 2000. do 2003.
Od 2011. do 2014.

Ovih dana očituje se da su autoceste građene u nacionalnom zanosu, ali bez osjećaja za ekonomski balans i sa sposobnošću za potkradanje vlastite države napuhavanjem iznosa troškova izgradnje.

New Report

Close