Urednički kalendar – možda najbitniji alat za upravljanje vremenom u suvremenom poslovanju malog poduzetnika

Autor: Poslovni.hr , 21. srpanj 2014. u 10:53
Slika je preuzeta s portala kakonaweb.tportal.hr

U suvremenom poslovanju malih i srednjih poduzetnika, upravljanje vremenom često može značiti između poslovnog uspjeha i neuspjeha.

Piše: kakonaweb.tportal.hr

Raspored najbolje definirate s rječju “gužvitis”? U internet marketingu koristite blog, Facebook, Twitter i ostale medije? Kako svime upravljati kako bi sve obavili u što manje vremena? Rješenje je urednički kalendar.

U suvremenom poslovanju malih i srednjih poduzetnika, upravljanje vremenom često može značiti između poslovnog uspjeha i neuspjeha.

Izgradnja online prisutstva i kreiranje web sadržaja vaše tvrtke – sadržaja za web stranicupriopćenja za medije, sadržaja na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Google+, YouTube), poslovnom blogu…), zahtijeva mnogo organizacije i planiranja u ionako turbulentnom okruženju malog poduzetnika. Ono što će vam sigurno pomoći pri organizaciji i uštedjeti vam vrijeme upravo je izrada uredničkog kalendara.

Iako su u početku bili dizajnirani za novinare i one koji se bave izradom sadržaja za tiskane medije, danas ovi kalendari sve više dobivaju na važnosti u svakom poduzeću.

Urednički kalendar je dijeljiv resurs koji će vašem timu omogućiti detaljno planiranje izrade sadržaja koji će se objavljivati na različitim online platformama – web stranica, blog, eventi, društvene mreže (Facebook, Twitter, YouTube) i svi ostale kanale na kojima sudjelujete.

Kalendarskim planiranjem sadržaja možete odrediti i vizualizirati kada, gdje i kako će sadržaj biti raspoređen tokom godine. Tako možete kreirati kalendar na godišnjoj, mjesečnoj, tjednoj ili dnevnoj bazi.

Ključne prednosti kreiranja kalendara aktivnosti

– Planiranje
Ako napravite okvir tema po platformama unaprijed, više vremena ostaje za razmišljanje o kvaliteti samog sadržaja

– Predanost
Unaprijed definirani rokovi potiču predanost cijelog tima oko ostvarivanja određenih aktivnosti i praćenje istih. Uključite u kalendar ključne događaje u vašoj industriji ili važne datume u gradu/zemlji – blagdani i praznici.

– Poticanje kreativnosti
Unaprijed određene teme omogućit će dovoljno vremena za njihovo produbljivanje, a na jednom mjestu svaka osoba koja radi na kreiranju sadržaju moći će dodati svoje ideje.

– SEO
Unaprijed određene teme mogu pridonjeti lakšem pretraživanju ključnih riječi, a samim time i prilagodbi za SEO – optimizaciju sadržaja.

– Mjerljivost
Dok pratite rezultate pomoću alata kao što su Google Analytics i uspoređujete ih sa sadržajem u kalendaru, dobit ćete vrijedne informacije za budući sadržaj.

Kreirajte kalendar u 3 jednostavna koraka:

1) Identificirajte svoje ciljeve i publiku.

Svaki sadržaj koji izradite trebao bi ispuniti određeni cilj koji će se moći izmjeriti. Definirajte potrebu koju sadržaj mora ispuniti, kao što je npr. „Trebamo dovesti više posjetitelja na naš blog/web stranicu“. Ovisno o ciljevima vaše tvrtke možda postoje i detaljniji ciljevi za sadržaj, možda želite doseći korisnike koji spadaju u točno određenu demografsku skupinu ili imaju određene interese.

U ovom dijelu može vam pomoći i sljedeći savjet: “Odredite ciljeve i ciljanu skupinu”

2) Istražite i prikupite postojeći sadržaj vašeg brenda, tj. poduzeća

Većina poduzetnika ima vrijedan sadržaj koji se može iskoristiti za plasiranje i promociju poslovanja.  Istražite vlastitu bazu i pogledajte imate li što od:
– prezentacija (mogu se pretvoriti u video ili blog postove),
– intervjua,
– starih blog postova, PR članaka, opisa usluga i proizvoda,
– raznih internih edukacija,
– financijske podatke i uspjehe vaše firme (lako se mogu pretvoriti u zanimljive infografike).

Još jedan trik za generiranje efikasnog, kvalitetnog i zanimljivog sadržaja:  blog post pretvorite u inovativnu infografiku, infografiku dodatno pojasnite novim blog postom ili jednostavno uredske forografije i interne šale pokažite u kratkom članku sa mnoštvom fotografija. Da, uz dozu kreativnosti sve je moguće pretvoriti u intrigantan sadržaj!
 

3) Kreiranje, publiciranje i definiranje zadataka

Spremni za izradu vlastitog uredničkog kalendara? Predlažemo korištenje nekih od sljedećih jednostavno dostupnih alata:

Office 365

Efikasan niz alata na koje ste već navikli sada su dostupni cijelom timu. Excel možete koristiti za kreiranje samog kalendara, pisanje naravno obavljate u Wordu. Sve fotografije i materijali su dostupni u cloudu, a vaši suradnici istovremeno mogu raditi i komunicirati pri izradi.

Evo i niza primjera od kojih možete iskoristiti onaj ili one koji najbolje odgovaraju Vašem načinu rada. Imate “white board”, Excel, post-ite ili volite dobre stare bilježnice, naći će se tu za svakog ponešto.

Vodite blog poduzeća ili imate web stranicu “na WordPress” platformi?

Isprobajte WordPress Editorial Calendar Plugin: ukoliko imate blog, ovaj plugin omogućit će vam jednostavan pregled sadržaja na vašem blogu i pripomoći u kontroliranju vaše dugoročne strategije. Kako isti funkcionira pogledajte na http://vimeo.com/13196017

Izrada sadržaja zahtjeva disciplinu i konstantnu pažnju a urednički kalendar to će vam i omogućiti. Vjerujte, vrijeme koje uložite u stvaranje vašeg urednčkog kalendara sigurno će se isplatiti i donijeti produktivnost! Sretno u kreiranju! 

Komentirajte prvi

New Report

Close