Turistička zajednica Grada Omiša ide u izradu strateškog marketing plana za iduću godinu, a turističko vijeće TZ-a na čelu s gradonačelnikom Ivanom Kovačićem za posao vrijedan 40-tak tisuća kuna odabralo je tvrtku Quadrans Aleksandre Kolarić.
Ponudu Quadransa turističko vijeće ocijenilo je najpovoljnijom na pozivnom natječaju na koji su pozvani i zagrebački Institut za turizam te Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, potvrdila je za Poslovni dnevnik Petra Bartulović, direktorica TZ Omiša. "U planu je brendiranje destinacije Omiša koja bi na taj način bolje mogla iskoristiti svoj turistički potencijal. Početna ideja je bila da se uz strateški marketing plan napravi i razvojna strategija Grada Omiša, no to je znatno skuplji projekt za koji u ovom trenutku nema potrebe ni novca za provedbu. Odlučeno je stoga da je bolje krenuti manjim koracima koje ćemo moći provesti, a jako su važni za destinaciju", kazala je Petra Bartulović.
Kako neslužbeno doznajemo, odustajanje od izrade razvojne strategije, koju bi trebao financirati Grad a ne kao u ovom slučaju TZ, osnovni je razlog zbog kojeg na pozivnom natječaju posao nije dobio Institut za turizam, iako je njihova ponuda u tom segmentu bila sadržajno i više nego prihvatljiva za Grad. Partner Instituta u dijelu izrade strateškog marketing plana bila je agencija Millenium promocija. Aleksandra Kolarić, koja navodi da je u proteklom periodu napravila dva slična projekta na Jadranu, ističe kako je Omiš samo jedna od brojnih turističkih destinacija koja nije brendirala svoj turistički proizvod. Uvjerena je kako će njezino višegodišnje iskustvo u marketingu poslužiti i u ovom projektu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Na starom COMMODORU 64 jedna od najboljih igrica je bio MINER.
To je ona, kad kao rudar radite u rudniku, tražite dijamante…
A morate paziti da Vam kamena stijena ne padne na glavu.
Pa izbjegavate odrone…
Kao ideja za BRAND Omiša.[emo_smijesak]
i dodatna turistička ponuda
Bolje bi joj bilo da brendira SDP Kukuriku Vladu.
Sretno!
Uključite se u raspravu