Tijekom prvih šest mjeseci ove godine u Hrvatskoj su registrirana 21.133 nova automobila, što je 5.749 vozila ili 37,3 posto više nego istom lanjskom razdoblju, pokazuju podaci agencije Promocija plus.
Po tim je podacima, samo u lipnju registrirano 4.269 novih automobila, što je 1.079 automobila ili 33,8 posto više nego u lipnju prošle godine.
Na mjesečnoj je razini pak, u odnosu na svibanj ove godine, u lipnju zabilježen pad prodaje i to za 12,3 posto, odnosno prodan je 601 automobil manje.
Podaci za prvih šest mjeseci ove godine pokazuju da je početkom godine, u siječnju i veljači registrirano po nešto više od dvije tisuće automobila mjesečno, u ožujku je prodaja premašila tri tisuće, da bi se od travnja bilježila prodaja više od četiri tisuće automobila mjesečno, a najviše ih je prodano u svibnju, 4.870.
Uz napomenu da na umu treba imati i nisku prošlogodišnju bazu, poznavatelji automobilskog tržišta rast prodaje na godišnjoj razini, posebice u drugom tromjesečju, ponajviše pripisuju utjecaju nabave novih vozila za Vladu i ministarstva te popunjavanjem rent-a-car flote.
Podaci po markama pokazuju da je vrh ljestvice drži Volkswagen s 3.336 registracija u prvih šest mjeseci, čime zauzima 15,8 posto tržišta.
Na drugom je mjestu Opel koji je u prvom polugodištu prodao 2.851 vozilo, što je tržišni udio od 13,5 posto, a treća je Škoda s prodanih 2.477 auta, čime zauzima 11,7 posto tržišta.
Peugeot je u prvom polugodištu prodao 1.449 novih automobila i njegov je tržišni udio 6,8 posto.
Više od tisuću vozila u razdoblju siječanj-lipanj prodali su i Citroen (1.223), Renault (1.129), Ford (1.057) i Hyundai (1.053).
Među modelima, najprodavaniji su Škoda Octavia (1.541 automobil), Volkswagen Golf (1.178), Opel Astra (1.126), Opel Corsa (1.114) i Volkswagen Polo (929).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nevjeratno mi je kako novinari paušalno pišu ovakve vijesti,zar mu je bilo teško provjeriti koliko je vozila kupila vlada za MUP i Ministarstva i onda vidjeti koliko su građani a ne ovako paušalno lupetati gluposti.
koliki je postotak kupnje državne i javne uprave?
Pretpostavljam 50%!
Uključite se u raspravu