Izvor teksta: kakonaweb.tportal.hr
Ključne zaključke mjeseca lipnja iz tema internet marketinga za male i srednje poduzetnike sažimamo u nekoliko odabranih savjeta. Krenimo!
Internet marketing: društvene mreže
Nakon što smo u prošlim člancima naučili Čemu služe društvene mreže te Kako započeti s Facebook marketingom malog poduzeća? krenuli smo s daljnjim upoznavanjem društvene mreže Facebook kroz Osnovne pojmove potrebne za vođenje Facebook stranice i naravno par trikova za početak komunikacije na društvenim mrežama.
Kreirajte svoje priče, pružite im informacije o internim događanjima i dijelite fotografije iz svakodnevnog okruženja. – Zlata Rodin
No, tu nismo stali. Upoznali smo vas s još jednom društvenom mrežom – Twitter i na par primjera pokazali kako mali poduzetnici mogu tematski vezati vlastitu kampanju iskoristiti Twitter u vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva!
Samo časkanjem ili raspravom na određenu temu s tviterašima i velikim brendovima stajete uz bok istih. – Kako na web-skupina autora
Da ne bi bilo da smo pričali samo o nogometu osvrnuli smo se i na to o čemu žene vole pričati na društvenim mrežama! 🙂
Izrada i optimizacija web stranica
Kako optimizirati web stranicu za tražilice naučili smo prošli mjesec kroz praktičan i kratak SEO vodič te ovaj mjesec krenuli dalje sa novim savjetima i pokazali vam 10 elemenata za početak optimizacije za tražilice.
Valja se potruditi da vaš web ne završi tamo gdje nitko ne gleda i uložiti nešto truda u optimizaciju za tražilice. – Antonija Bilić Arar
Vrlo je bitno upozoriti i na česte greške pri stvaranju sadržaja, jednog od ključnih elemenata na koje treba pripaziti pri planiranju optimizacije, stoga smo za vas izdvojili 10 grešaka u stvaranju sadržaja koje će vas koštati pozicije na Googleu.
Svoj web morate napuniti sadržajem koji će posjetiteljima biti zanimljiv i/ili koristan, ali i koji će voljeti tražilice. – Antonija Bilić Arar
Primjeri iz prakse
Naši stručnjaci i ovaj put su s vama podijelili svoje znanje i otkrili kako komunicirati sa ženskom populacijom te što sa marketingom na društvenim mrežama za vrijeme ljeta!
Činjenica je da se žene danas češće nađu u ulozi targetirane skupine jer nas krasi jedna odlika koja je san svakog prodavača – vrlo smo podložne oglašivačkim inputima. – Nives Bokor
Kad smo opušteni na um nam padaju razne ideje. Šteta je ne iskoristiti ih, a na kraju krajeva, ako pogledate velike brendove – oni prvi ne „spavaju“ tijekom ljetne pauze. – Mario Poje
To bi bilo to! Krećemo u drugu polovicu godine s novim temama i savjetima, a do sljedećeg pregleda mjeseca vjerujemo da će vam ovi savjeti biti “u malom prstu”! 🙂
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu