Oko 27 posto turista dolazi zbog kulture

Autor: Vladimir Nišević , 19. lipanj 2014. u 22:00
Stari zanati privlače strane goste/Marko Jurinec/PIXSELL

Na skupu ‘Paška čipka – jučer, danas i sutra’ raspravljalo se o potencijalima grada Paga, ali i utjecaju starih zanata na turističke destinacije.

U hotelu Meridijan, u sklopu 5. međunarodnog festivala paške čipke jučer je održan okrugli stol na temu: "Paška čipka – jučer, danas i sutra".

U diskusiji o promociji paške čipke, pa time i grada Paga kao turističke destinacije i kulturnog turizma sudjelovali su gradonačelnik grada Paga Željko Maržić, Božena Krce Miočić i Maja Obad sa Sveučilišta u Zadru, Nerina Eckhel – bivša kustosica Etnografskog muzeja u Zagrebu i Nedjeljka Oros, predsjednica Društva paških čipkarica Frane Budak.

Promocija grada
Okrugli stol otvorio je gradonačelnik Željko Maržić, pozdravivši sve prisutne istaknuvši kako se i samom ovom manifestacijom, diskusijom, pa i modnom revijom radi na promociji grada Paga i paške čipke, te kako je sigurno da tradicija ne može izumrijeti što dokazuju i čipkarske sekcije u paškoj osnovnoj i srednjoj školi. O prošlosti paške čipke govorila je Nerina Eckhel napomenuvši kako je paška čipka zaista osobita i kako se razlikuje od ostale mediteranske čipke koja sve više nalikuje jedna na drugu, zadržavši svoje osnovne oblike i praornamente, iako se primjena čipke kroz vrijeme mijenja.

Ekonomistica sa Sveučilišta u Zadru Božena Krce Miočić govorila je o budućnosti paške čipke te što se od paške čipke može plasirati u svijet i kako ju kapitalizirati.  Prema istraživanjima koja se provode u turističkom sektoru prvi motiv turista za dolazak je sunce i more, dok je drugi kulinarske prirode. Samo 27% turista navodi kulturne manifestacije kao jedan od motiva za dolazak u destinaciju.

Komentirajte prvi

New Report

Close