Poduzetništvo se danas, kao socio-ekonomska pojava, nalazi na svom vrhuncu tako da čak i u vrijeme ekonomske krize doživljava rastući trend. Ne samo da uslijed recesijom potresenog tržišta rada, pojedinci u poduzetništvu vide svoju novu priliku, već i najuspješnije tvrtke upravo u vremenima ekonomske nestabilnosti povećavaju svoja ulaganja u razvoj novih proizvoda s ciljem boljeg tržišnog pozicioniranje u trenutku kada započne novi ciklus ekonomskog rasta.
Kako procijeniti vlastitu poslovnu ideju? Pročitajte u edukaciji dr.sc. Lucije Mihaljević (predavač, Katedra za marketing, Zagrebačka škola ekonomije i managementa).
Edukaciju besplatno downloadajte iz priloga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu