Prema najnovijem globalnom istraživanju koje je proveo Adobe Digital Index, Svjetsko nogometno prvenstvo se preko popularnih društvenih mreža najviše spominje u Japanu.
Tamo su sadržaji povezani s nogometnim prvenstvom, u usporedbi s ostalim sadržajem na Facebooku, Twitteru i ostalim društvenim mrežama, spomenuti u 37 posto slučajeva. U zemlji domaćinu, Brazilu, prvenstvo i nogomet je spomenut u samo devet posto postova na društvenim mrežama, čime je ta zemlja zauzela treće mjesto, prenosi Bug. Na drugom mjestu nalazi se Velika Britanija, gdje je prvenstvo spomenuto u 11 posto slučajeva. Rasprave o prvenstvu su pozitivne u 59 posto slučajeva, no u Brazilu je 42 posto ispitanika izrazilo nezadovoljstvo zbog "previsokih troškova organizacije".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu