TDR-u na tržištu Srbije udio veći od 10 posto

Autor: Poslovni.hr/Hina , 10. lipanj 2014. u 14:46
Thinkstock

TDR, vodeći proizvođač cigareta u jugoistočnoj Europi, u prošloj je godini u Srbiji prodao 1,3 milijarde komada cigareta i ostvario rast tržišnog udjela s 8,7 posto u 2013. na 10,1 posto u ovoj godini.

TDR, vodeći proizvođač cigareta u jugoistočnoj Europi, u prošloj je godini u Srbiji prodao 1,3 milijarde komada cigareta i ostvario rast tržišnog udjela s 8,7 posto u 2013. na 10,1 posto u ovoj godini.

To je najveći tržišni udio TDR-a od dolaska na srpsko tržište. U proračun Srbije TDR uplaćuje oko 53 milijuna eura godišnje, objavili su danas iz TDR-a sa konferencije za novinare u Beogradu.

Pritom napominju kako je porezno opterećenje cigareta u Srbiji u samo tri godine poraslo za približno 150 posto, uz očekivani daljnji rast. Uz to i rastuću gospodarsku krizu, tržište cigareta u Srbiji prošle je godine palo za više od 17 posto, uz daljnji nastavak negativnog trenda i u 2014.

U takvim uvjetima došlo je do pada profitabilnosti cijele industrije uz značajan rast crnog tržišta i drastično povećanje potrošnje rezanog duhana. Navode kako u usporedbi s prethodnom godinom rast potrošnje rezanog duhana iznosi gotovo 50 posto.

Unatoč krizi i sve nepovoljnijim tržišnim uvjetima, TDR je zadovoljan rezultatima ostvarenim na srpskom tržištu u 2013. godini, a trend rasta nastavljen je i u 2014. godini. Svaki deseti potrošač u Srbiji potrošač je TDR-a, izjavio je na konferenciju za novinare u Beogradu predsjednik Uprave TDR-a Mato Zadro.

Istaknuo je kako su povećali tržišni udio i nastavili sa širenjem poslovanja na srpskom tržištu na kojem nastavljaju i s lansiranjem inovativnih proizvoda.

Komentirajte prvi

New Report

Close