Prazna boca Coca-Cole ne mora završiti u smeću nego može postati korisno pomagalo, poruka je nove kampanje pod nazivom '2nd Life', čiji je cilj osvijestiti važnost recikliranja.
U sklopu kampanje koja je realizirana u suradnji s agencijom Ogilvy & Mather China, Coca-Cola je lansirala paket od 16 inovativnih čepova koji praznu bocu Cole pretvaraju u nešto sasvim drugo – alat za bojanje, šiljilo, uteg za vježbanje, bocu za začine, deterdžent, kečap itd.
Coca-Cola će podijeliti 40.000 posebnih čepova u Vijetnamu, a zatim i drugim azijskim zemljama, kako bi razvila svijest o recikliranju i iskorištavanju ambalaže. Međutim, kako primjećuje AdWeek, nije sasvim jasno jesu li praktični dodaci sami po sebi proizvedeni od recikliranog materijala. Ako i jesu, proizvodnja dodatnih plastičnih dijelova možda i nije najbolji način smanjenja plastičnog otpada ili dizanja svjesnosti o istome. Bez obzira na to, portal smatra kako je riječ o pametnom obliku marketinga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu