Pomoću crteža do vlastitog biznisa i profita

Autor: Vladimir Nišević , 04. prosinac 2005. u 23:00

Mlada Osječanka ovoj je tehnici dosad podučila više od 200 odraslih i isto toliko djece, te 250 nastavnika i profesora

Početna ideja bila je što lakše položiti ispite, nagomilane na trećoj godini ekonomskog studija. Međutim, svega godinu dana kasnije ta je ideja postala unosan posao. Vesna Kaluđer, diplomirana ekonomistica, nije si dopustila sudbinu brojnih studenata koji nakon diplome ne znaju kamo dalje. Nedostatak posla ova je mlada Osječanka nadomjestila pokretanjem vlastitoga biznisa i u Osijek donijela nešto novo – tehnike ‘mind mappinga’. “Na koncu treće godine stala sam sa studijem s nepoloženih 14 ispita. U to sam vrijeme čula za tehniku mind mappinga, prošla seminar, iskušala ju u praksi i kroz godinu dana diplomirala”, kaže Vesna Kaluđer.

Mapping i za profesore
Nakon što je prvi ispit položila s odličnim i po prvi put s profesorima počela ravnopravno razgovarati, Vesna je zaključila kako bi bilo dobro tajnu svoga uspjeha podijeliti i s drugima. U Milanu je stekla licenciju trenerice mind mappinga i po završetku studija u Osijeku je otvorila svoju tvrtku za podučavanje. Odnedavno je seminare počela držati u Zagrebu, a priprema širenje i na Split.
Do sada je njezina predavanja pohađalo više od 400 ljudi, od toga 200 odraslih i isti toliki broj djece. Također je počela u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja, održavati i predavanja za nastavnike razredne nastave i profesore u srednjim školama pa je ove seminare već prošlo 250 nastavnika i profesora. Prema njezinim riječima, maind mapping nije samo tehnika za bolje učenje već je vrlo lako prilagodljiva i poslovnom okruženju.

Biznis mapping
Tako postoji i posebna tehnika biznis maind mappinga koja pomaže u kompletnoj organizaciji tvrtke od seminara, prezentacija do marketinga i poslovnog planiranja.
“Nedavno je jedna poslovna gospođa završila takav tip seminara te uspjela promijeniti kompletnu organizaciju svoje tvrtke, a uz pomoć mapa svojim suradnicima je na vizualno zanimljiv način pokzala što od njih očekuje”, daje primjer Vesna Kaluđer koja uz pomoć ove tehnike ne samo da je pokrenula uspješan biznis i jasno racionalizirala ciljeve, osmislila marketing za tvrtku, već je i stekla sigurnost u medijskim nastupima.

Komentirajte prvi

New Report

Close