John Rossman prije deset godina radio je u Amazonu kao direktor prodaje.
U tom razdoblju, Amazon se borio za opstanak na tržištu s izdavačkom kućom Hachette, tek se spremao izaći na tržište robe široke potrošnje i tek su razmišljali o ulasku na tržište gadgeta. Kada je otišao iz tvrtke, koju naziva 'najporemećenijom kompanijom', priznaje kako se i dalje vodio principima koje je tamo usvojio pa ih je jednostavno odlučio 'staviti na papir'. Mnoge tvrtke imaju principe vodstva i kompanijske vrijednosti: no realno, kod većine njih to je mrtvo slovo na papiru. Stoga Rossman pokušava odgonetnuti u čemu je tajna Amazona te kako preživjeti vlasnika te tvrtke, 'tiranina' Jeffa Bezosa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu