Krajem svibnja u Kölnu su dodijeljene European Design Awards, čiji je žiri sastavljen od urednika vodećih europskih publikacija na području dizajna komunikacija.
Monografija Zaklade Adris koju je u suradnji s Adris grupom izradila agencija Bruketa&Žinić OM osvojila je srebro u kategoriji korporativnih publikacija. Knjiga je specifična po simboličkom jajetu koje je izrezbareno u njezinom središtu i koje predstavlja beskrajni potencijal života koji tek treba biti oslobođen. Zaklada Adris kao najveća korporativna zaklada u ovome dijelu Europe, svojim djelovanjem od 2007. godine promiče i potiče inovativnost i kvalitetu u znanstvenom i umjetničkom radu, podupire darovite učenike, studente i mlade znanstvenike, štiti i promiče hrvatsku izvornost te pomaže najpotrebitijima u hrvatskom društvu.
Zato je Monografija Zaklade Adris priča o prepoznavanju potencijala, sposobnosti da se gleda unaprijed i da se prave vrijednosti prepoznaju u trenutku dok još nemaju svoj konačni oblik. Riječ je ne samo o inovativnom dizajnu, već i o specifičnoj i zahtjevnoj tehnici izrade pri kojoj je važan partner bila tiskara Cerovski Print Boutique.European Design Awards je najznačajnija smotra dizajna komunikacija na području Europe specifična po tome što ju organiziraju strukovni mediji. Tako u žiriju sjede novinari kao što je John L. Walters, glavni urednik britanskog Eye magazina, Bettina Schulz iz njemačkog časopisa novum, Michel Chanaud iz francuskog Étapes-a kao i urednici švicarskog IDPURE-a, nizozemskog časopisa Vormberichten, ruskog [kAk) magazina, češkog TYPO-a, španjolskog Visuala, finske Grafie, grčkog +design magazina, švedskog Cap&Design i talijanskogProgetto Grafico.
Agenciji Bruketa&Žinić OM ovo je drugo međunarodno priznanje ove godine – prije nekoliko dana agencija je osvojili nagradu na Creativity Awards za seriju TV spotova iz AutoZubak rebrending kampanje. Na TV spotu je radio britanski studio za animaciju Trunk.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu