U Hrvatskoj se proteklog tjedna održao godišnji Nestlé trgovinski seminar (Nestlé Handelsseminar), koji je ugostio vodeće njemačke poduzetnike.
Nestlé Njemačka organizira ovaj događaj već trideset godina, okupljajući čelnike najvećih trgovačkih lanaca Europe, kao što su Edeka, Rewe, Fressnapf, Markant, Coop, dm – drogerie markt, Tegut, Lekkerland, SV Deutschland, Compass Group i Chef Culinar, a tema ovogodišnjeg seminara je bila "Šanse i rizici ulaska u Europsku uniju za Hrvatsku i Europu". Domaćini su bili Gerhard Bersenbrügge, predsjednik uprave tvrtke Nestlé Njemačka te Ansgar Bornemann, regionalni direktor tvrtke Nestlé Adriatic.
U četiri dana trajanja seminara Nestlé trgovinskog seminara bili su novi trendovi u prehrambenoj industriji, s naglaskom na maloprodaju. U sklopu toga razgovaralo se i o relativno sporom razvoju (samo 2 %) tzv. e-commercea, tj. trgovanja proizvodima ili uslugama provedeno putem interneta. E-commerce oslanja se na tehnologije kao što su mobilne trgovine, elektronski prijenos sredstava, upravljanje lancem opskrbe, internet marketing, online obrada transakcija, elektronička razmjena podataka, sustav upravljanja zalihama te automatizirani sustav za prikupljanje podataka. Predstavljena je i struktura maloprodaje U Hrvatskoj, a u fokusu je bila i rasprava o utjecajima medija na današnjeg potrošača.
Rasprava je bila zasnovana na istraživanju B4P (Best for planning) kojeg su zajednički provele četiri velike izdavačke kuće Axel Springer, Bauer Media Group, Gruner+Jahr i Hubert Burda Medien.Istraživanje je dostupno na internetskoj stranici www.verbraucheranalyse.de, a između ostalog se bavi političkom i humanitarnom ulogom medija te ulogom informiranja i davanja povratne informacije od strane medija, uključujući i društvene medije. Zaključeno je da mediji danas dotiču sve dijelove društva te da od njih usvajamo znanja i stavove, a oglašavanje je i dalje iznimno važno kada se obraćamo potrošačima. Glavni trendovi definirani na seminaru su:
- "Best ageri" – osobe stare 50+ godina nova su ciljna skupina (većina odraslih će uskoro biti u toj grupi)
- Prehrana je izraz individualnosti
- Svijest potrošača o kvaliteti raste, kao i njihova svijest o zdravlju
- Tempo života traži hranu za van, ali ne u smislu brze nezdrave hrane (fast fooda), već zdravih rješenja.
Na seminaru je predstavljen Q4 model Nestlé Njemačke čija je poruka da kvaliteta znači više, kroz njezine četiri dimenzije – sigurnost, okus, zdravlje i održivost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu