Na besplatnim predavanjima u Jastrebarskom 850 poduzetnika

Autor: Poslovni dnevnik , 01. lipanj 2014. u 22:00
Veliko zanimanje za besplatne edukacije/Kristina Štedul Fabac/PIXSELL

Imali su priliku nadograditi znanje i naučiti usmjeriti tok poslovanja.

Poslovni dnevnik u subotu je organizirao cjelodnevnu edukativno-zabavu manifestaciju "Poslovni uzlet za male i srednje poduzetnike i obrtnike Zagrebačke županije". U suorganizaciji s Ministarstvom poduzetništva i obrta i u suradnji s Večernjim listom i partnerima, u Perivoju dvorca Erdödy u Jastrebarskom Poslovni dnevnik je organizirao niz besplatnih seminara i edukacija na koje se prijavilo 850 poduzetnika i obrtnika.

Veliki interes poduzetnika za edukacijama pokazale su i njihove izjave po završetku edukativnih programa koje su bile više nego pohvalne.  Iz pojedinih malih tvrtki došla su i po dva predstavnika. "Ova edukacija za mene je bila korisna, zanimljiva i prije svega motivirajuća˝, izjavila je Anita Mirković iz KA-VCO . ˝Imali smo priliku nadograditi znanje i naučiti usmjeriti tok djelatnosti kojom se bavimo. Preko poziva koji je došao u firmu smo saznali za ovu edukaciju i izuzetno nam je bila korisna zbog branše u kojoj radimo˝, rekla je njezina kolegica Irena Kralj iz KA-VCO-a.

Kreativne radionice za najmlađe 

Djeca poduzetnika imala su svoju zabavu dok su roditelji stjecali nova poslovna znanja i vještine na cjelodnevnoj edukativno-zabavnoj manifestaciji "Poslovni uzlet za male i srednje poduzetnike i obrtnike Zagrebačke županije". Tkanine, vuna, čepovi i plastične boce bili su dječji alat danas. ˝Naš zadatak je bio od pet ambalaže smisiliti krativne predmeta primjereno dobi djece. Odlučili smo se za kasice prasice, kutije za sitne predmete i lutkice kako bi svako dijete odabralo što želi i što mu dgovara,˝objasnila je Lidija Križanić, voditeljica dječjeg krativnog uzleta. Djeca su oduševljeno radila predmete za koje nisu ni znali da se mogu napraviti, jeli Dukatino i uživali u Cedeviti kids.

Dodijelili nagrade za najbolju kotlovinu 

U sklopu Poslovnog uzleta Poslovni dnevnik je u suradnji sa partnerima organizirao i Kotlovina show. Zahvaljujući sponzorima ovog djela manifestacije, dobre hrane nije nedostajalo. Stručni žiri u kojem su kao predstavnici Poslovnog denvnika bili Andrea Borošić, Mislav Šimatović, Miro Miljković  te Mario Vrgoč , član uprave Večernjeg lista i Dražen Busjak iz Kotanyija  proglasili su pobjednike Kotlovina showa i podjelili nagrade. Svojim kulinarskim sposobnostima žiri je najviše oduševilo dobrovoljno vatrogasno društvo Jaska. Dečki iz tima svjesni su svojih kvaliteta i uz njihovu kotlovinu se veže poznata rečenica : ˝Kad kuhaju Frank i Čelo, onda bu se dobro jelo",stoga ne čudi što su upravo oni pobjedenici Kotlovina showa. Drugo mjesto pripalo je Prigorskim bećarima dok su treće mjesto osvojili su  DVD Plešivica. Nagradu za poseban dojam i nastup dobio je tim Zapovjednici. Metro Cash and Carry, Kotanyi začini, vina Mladina te limarija Sebastijan zaslužni su za poklon vrećice koje su pobjednici dobili uz pehare kojima im je odano priznanje za njohova kulinarska umijeća. Kotlovina show imao je i humanitarni karakter pod nazivom ˝Vatrogasci za vatrogasce˝. Dobrovoljna vatrogasna društva koja su sudjelovala u showu skupljali su dobrovoljne donacije od publike za svoje kotlovine te sav prihod šalju kao pomoć kolegama vatrogascima u Slavoniju. Kotlovinu su probali i ministri Gordan Maras i Mihael Zmajlović. Ministar Maras izjavio je kako se u kotlovinu 'više kuži' kada je gotova, ali da bi mogao sudjelovati u natjecanju. Ministar Zmajlović dodao je pak kako smatra da je najbolji okus u kotlovini "onaj tekući".

Komentirajte prvi

New Report

Close