Hrvatska pošta (HP) omogućit će primateljima pošiljaka s otkupninom povrat plaćenog novca utvrdi li se da u njima nije ono što treba biti.
Posrijedi je nova sigurnosna mjera uvedena zbog povećana broja prijevara pri kupnji preko oglasnika ili interneta te radi zaštite potrošača, objašnjavaju u Pošti. Za pošiljke koje se šalju uz dopunsku uslugu "otkupnina" primatelj će, kao i dosad, novac za otkupninu i poštarinu predati radniku HP-a. Novost je da primatelj odmah nakon primitka pošiljke u nazočnosti radnika HP-a može otvoriti pošiljku da bi se uvjerio da je u njoj ono što je platio. Ako to nije slučaj, Pošta će sastaviti zapisnik o nepravilnosti te će primatelj odmah ostvariti pravo na povrat novca plaćenog za otkupninu i poštarinu za doznačavanje otkupnog iznosa, a pošiljka će se vratiti pošiljatelju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu