Znaju voditi prodaju na način koji se rijetko viđa u praksi

Autor: Tomislav Hrastovčak , 26. svibanj 2014. u 17:20
Marina i Ana Mihoković iz tvrtke Mihoković (FOTO: Davorin Višić/PIXSELL)

‘Treba spomenuti kako ekipa iz Mihokovića iznimno dobro vlada poslovnim vještinama, a prodaju smo dodatno pokrili novim metodama’, kaže Goran Blagus.

Druga sezona projekta Poslovanje na kvadrat na samoj je završnici, a iz tvrtke- kandidata Mihoković otkrili su nam što se kod njih događalo u posljednje vrijeme.

"U našem poduzeću se osim standardnog proizvodnog programa (regali i police te spojni okovi) sve više razvijaju i proizvode "custom made" proizvodi kao npr. prezentacijski stalci i police,nosači reklama i proizvoda, metalne kutije i konstrukcije po narudžbi kupca ​. Proizvodi su​ od metala, aluminija i inox-a s raznim završnim obradama. Proizvodnja ovakvih proizvoda zahtijeva iznimno tehničko znanje, vještine i iskustvo kako bi krajnji klijent bio zadovoljan izgledom i kvalitetom proizvoda. Stoga nam je jako bitno da se kontrolira svaki dio proizvodnog procesa jer su greške vrlo skupe", kaže Marina Mihoković, koja je u ovoj obiteljskoj tvrtki zadužena za prodaju i marketing.

Govoreći o suradnji sa stručnjacima Goranom Blagusom i Filipom Jelićem, Marina kaže kako su na zadnjem susretu najviše razgovarali o organizacijskim i troškovnim elementima u proizvodnji – kako smanjiti troškove na minimum te kako kvalitetnije odrediti cijenu koštanja usluge po pojedinom proizvodnom procesu i stroju. "Zaključili smo da postojeći sustav radnih naloga za proizvodnju treba poboljšati kako bi nam pružio sve informacije koje moramo imati za kalkulaciju, te smo pokušali u suradnji s Filipom i Goranom naći efikasnije rješenje", dodaje.

"Od posljednjeg susreta smo uveli novi (efikasniji) sustav radnih naloga i kontrole proizvodnih procesa po proizvodima, djelatnicima i radnim satima. Ova promjena je od višestruke koristi jer nam daje relevantnije podatke koji služe kao podloga za daljnje određivanje cijena za "custom made" proizvode; također, djelatnici u proizvodnji su svjesni da se kontrolira svaki njihov ​radni ​proces, što je rezultiralo smanjivanjem "praznih hodova", proizvodnje škart proizvoda ali i povećanju odgovornosti prema  ​poslu", ističe predstavnica tvrtke.​

Novi projekti i poslovi

"Upravo smo dovršili projekt za opremanje ​resorta ​hotela sa 5 zvjezdica, a radi se o podnim ​konstrukcijama od morskog inoksa i alumnija. Izrađena je potkonstrukcija koju je bilo potrebno dodatno površinski obraditi četkanjem ​ te konstrukcija u obliku šesterokuta​. Također, ​završen ​je projekt za elegantne zidne police ​i dijelove prezentacijskih stalaka ​u trgovini sa ​modernom tehničkom opremom", ističe Marina Mihoković te dodaje kako su za ​slovensko tržište potpisali ugovor o dugogodišnjoj suradnji s novim poslovnim partnerom. Radi se o poslovima izrade limova za magnetske zaslone koji se ugrađuju u energetske ​transformatore​.

Rad s tvrtkom prokomentirao nam je business coach Goran Blagus."Kod tvrtke Mihoković je bilo sve samo ne očekivanih situacija. Naime, u Mihokoviću smo najviše vremena i energije usmjerili na osnaživanje uprave i vještine upravljanja. Naime, kao obiteljska tvrtka i Mihoković se našao u izazovu ispravnog delegiranja poslova, očekivanja i donošenja odluka što u situacijama kada su najvažnije figure tvrtke obiteljski povezane može imati dosta veliki utjecaj na poslovanje", kaže stručnjak. "Mi ljudi smo emocionalna bića i tijekom dana “igramo različite uloge”, no kada  dođe do njihovog ispreplitanja tj. miješanja poslovnog odnosa s obiteljskim odnosom, tada može biti vrlo vatreno i ponekad vrlo skupo za tvrtku", dodaje.

“Treba spomenuti kako ekipa iz Mihokovića iznimno dobro vlada poslovnim vještinama, a prodaju smo dodatno pokrili novim metodama. No dosta je bitno spomenuti kako uz sve to imaju i jedan važan detalj – znaju i mogu se vrlo brzo prebaciti s 'modernog načina' na 'stari model' prodaje, tako da bez obzira je li potencijalni kupac mlađeg godišta ili netko s puno godina iskustva, ekipa iz Mihokovića to može jako dobro pokriti u prodajnom procesu. To je nešto što se danas jako rijetko viđa u praksi", zaključuje Blagus.

Komentirajte prvi

New Report

Close