Britansko-nizozemska kozmetička i prehrambena kompanija Unilever dogovorila je prodaju svojih brendova Ragú i Bertolli japanskoj grupi Mizkan za 2,15 milijardi dolara. Ragú je najprodavaniji umak za tjesteninu u SAD-u, a zajedno sa Bertolijem donosi kompaniji godišnje prihode od 600 milijuna dolara, piše The Financial Times.
Britansko-nizozemska kozmetička i prehrambena kompanija Unilever dogovorila je prodaju svojih brendova Ragú i Bertolli japanskoj grupi Mizkan za 2,15 milijardi dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu