U sklopu festivala Dani komunikacija koji se održao u rovinjskom hotelu Lone, u subotu su dodijeljene prestižne Croatia Effie 2014 nagrade za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama. Grand Prix nagradu kao i zlatnu nagradu za najbolju kampanju osvojili su Ledo, Imago reklamna agencija i Unex za kampanju “Ledonardo – potraga za sladolednim genijalcem “.Najuspješnija agencija Effie 2014. je Imago, zatim slijedi agencija DRAP, McCann te BBDO Zagreb i Laboratorium 360.
U sklopu festivala Dani komunikacija koji se održao u rovinjskom hotelu Lone, u subotu su dodijeljene prestižne Croatia Effie 2014 nagrade za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu