Bruketa uronio u Podravkinu tortu

Autor: Poslovni dnevnik , 18. svibanj 2014. u 21:58
PD

U sklopu drugog dana nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija održanog u Rovinju neki od najistaknutijih hrvatski kreativaca pokazali su slatku stranu svoje kreativnosti.

U sklopu drugog dana nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija održanog u Rovinju neki od najistaknutijih hrvatski kreativaca pokazali su slatku stranu svoje kreativnosti. Naime, Podravkina Dolcela je u sklopu promocije knjige “Priče o nedjeljnom kolaču” na vrlo zanimljiv način pokazala kako kulinarstvo i komunikacije imaju niz sličnosti. Davor Bruketa, Iva Babaja i Jakov Vilović morali su u zadanom vremenskom roku, na individualan način ukrasiti Dolcelinu tortu. Iako je Iva Babaja osvojila simpatije svojih kolega, prvo mjesto odnio je Davor Bruketa, kreativni direktor i osnivač agencije Bruketa&Žinić OM. Bruketa je, osim ukrašavanja, odlučio izvesti i mini performans – otisnuvši svoje lice u tortu, dokazavši tako još jednom kako neočekivane i jedinstvene ideje uvijek budu nagrađene.

Komentirajte prvi

New Report

Close