Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz izvijestio je danas da mu je ukupna prodaja u travnju poskočila 17 posto u odnosu na isto razdoblje lani, što je njezin najsnažniji skok u pet mjeseci.
Dvoznamenkastu stopu rasta prodaje H&M je zabilježio i u ožujku kada je poskočila 13 posto.
Kompanija više ne objavljuje podatke o prodaji koji uključuju samo trgovine otvorene više od godinu dana.
Ukupno je H&M na kraju travnja imao 3.246 trgovina, što je 12,7 posto više nego što su imali na kraju prošlogodišnjeg travnja.
I švedska kompanija i njezin španjolski konkurent Inditex relativno su uspješno prebrodili nedavno razdoblje gospodarske slabosti u Europi zahvaljujući kombinaciji kratkoročnih modnih trendova i prihvatljivih cijena.
Kokukrencija ipak jača i u međuvremenu su se po Europi proširili diskontni modni lanci poput britanskog Primarka i američkog Forever 21 i internetske kompanije poput ASOS-a, uzimajući svoj dio tržišnog kolača.
Stoga H&M više ne može prebacivati ekstra troškove na kupce pa im je bruto marža blago pala u prvom tromjesečju koje je završilo u veljači.
U H&M-u su oprezni u pogledu poslovnih izgleda u Europi, upozoravajući da je gospodarski oporavak još uvijek neujednačen.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu