Autor: © Portal croenergo.eu (M.P.) / ENERGO MEDIA SERVIS
Izgleda da smo poprilično "plitki" kada se radi o hrani. I pritom ne mislimo na trendovske dijete i egzotične namirnice. Naime, nova studija Sveučilišta Cornell pokazala je da ljudi mijenjaju svoje stavove o hrani, ovisno o tome koliko su za nju platili.
Istraživači sa Sveučilišta Cornell napravili su mali eksperiment u talijanskom restoranu manipuliranjem cijenama švedskog stola. Gostima su bili ponuđeni švedski stol od četiri i osam dolara, te su nakon konzumacije bili zamoljeni da ocijene hranu koju su jeli. Prema rezultatima testa, kupci koji su platiti više za švedski stol, izjavili su kako su uživali više u hrani, iako su obje skupine jele u potpunosti istu hranu.
Brian Wansink, profesor koji je proveo istraživanje, javlja kako su on i kolege ostali fascinirani načinom na koji potrošači ocjenjuju iskustvo jedenja istih jela sa drugim cijenama. Krajnji rezultat je poznata premisa u kojoj ljudi cijenu određenog proizvoda (u ovom smislu hrane) povezuju sa kvalitetom. Druga istraživanja istog sveučilišta otkrivaju kako ljudi jedu manje u prostorijama sa slabom rasvjetom te misle kako je tako servirana hrana boljeg okusa nego ona poslužena u jarko osvijetljenim područjima. Izvorni članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu