U Zagrebu radi shopinga tek 5% turista

Autor: Poslovni dnevnik , 08. svibanj 2014. u 21:59
Trgovina i turizam nedovoljno povezani/S. Strukić/PIXSELL

Direktorica Instituta za turizam Sanda Čorak smatra da nije problem u ponudi, nego u lošoj informiranosti turista.

Tema shopinga kao dijela turističkoga doživljaja u nas je nepravedno zapostavljena, a velik potencijal suradnje turizma i trgovine koji može povećati maloprodaju nedovoljno iskorišten, složili su se sudionici okruglog stola u organizaciji zagrebačkoga Arena centra.

Direktorica Instituta za turizam Sanda Čorak smatra da nije problem u ponudi, nego u lošoj informiranosti turista. Kazala je da turisti u Zagrebu još kako-tako troše na shoping, jer je i ponuda dobra, za razliku od jadranskih destinacija, koje shoping potencijal uopće nisu iskoristile. Ni kod turista koji dolaze u Zagrebu kupnja nije važniji motiv dolaska: riječ je o samo pet posto turista, prema njih 40 posto koji dolaze zbog poslovnih obveza.

Komentirajte prvi

New Report

Close