Hrvatska marka piva Ožujsko lansira kolekcionarske limenke

Autor: Poslovni.hr , 07. svibanj 2014. u 10:34
Press foto

Hrvatska marka piva Ožujsko,službeni pokrovitelj hrvatske nogometne reprezentacije, zna ponešto o tome kako zagrijati navijače pred predstojeće Svjetsko nogometno prvenstvo u Brazilu koje će se održati u lipnju ove godine.

Hrvatska marka piva Ožujsko,službeni pokrovitelj hrvatske nogometne reprezentacije, zna ponešto o tome kako zagrijati navijače pred predstojeće Svjetsko nogometno prvenstvo u Brazilu koje će se održati u lipnju ove godine. Sloganom “Došli smo ostaviti trag”, Ožujsko pivo koristilo je varijabilnu tehnologiju tiskanja Dynamark tvrtke Ball Packaging Europe za proizvodnju dvanaest kolekcionarskih limenka s imenima ključnih igrača nogometne reprezentacije. Dostupno pojedinačno ili u pakiranju od 6 komada, ovo promotivno pakiranje naći će se u prodaji u Hrvatskoj od 29. travnja.

Novi dizajn spaja karakterističan crveno-bijeli uzorak hrvatske zastave s dresovima zvijezda hrvatske nogometne reprezentacije na kojima se nalaze imena i brojevi glavnih igrača kao Mario Mandžukić i Luka Modrić.

“Hrvatski navijači izuzetno su sretni da će njihova reprezentacija sudjelovati na Svjetskom prvenstvu u Brazilu,” kaže Boško Beban, voditelj marke u zagrebačkoj pivovari koja proizvodi Ožujsko pivo. “Naše crveno-bijelo nogometne limenke dodatak su oduševljenju, nudeći hrvatskim potrošačima njihovo omiljeno pivo u ambalaži koja ima velike izglede da postane kolekcionarski predmet.”

Prilagođena masovna proizvodnja

Zahvaljujući Dynamarkovoj tehnologiji, Ball je proizveo prvu seriju od milijun crveno-bijelih aluminijskih limenki za Zagrebačku pivovaru s posebno prilagođenim dizajnom. Ova tehnologija može se potpuno integrirati u postojeći postupak tiska i omogućuje varijabilnost u dizajnu na normalnoj brzini proizvodnje. ‘Oduševljeni smo suradnjom s Ožujskim pivom i plasiranjem tih kolekcionarskih limeni na tržište. Obzirom na predstojeće Svjetsko prvenstvo 2014. godine, naša Dynamark tehnologija pruža uzbudljivu platformu kojom hrvatski nogometni navijači mogu dodatno iskazati svoju potporu.’

S do 24 različitih jednobojnih grafičkih elemenata koji se mogu dodati u neki definirani prazni prostor temeljnog dizajna, rekao je nadalje Beban, “Odabrali smo Dynamark jer spaja prilagodljivost s visokim stupnjem izlazne proizvodnje. Doprinijet će u jedinstvenosti naše kampanje povodom Svjetskog nogometnog prvenstva.“

Pivo i limenka – dobra kombinacija

Aluminijska limenka je savršena ambalaža za svjetlo Ožujsko lager pivo: ona je potpuno nepropusna za svjetlo i zadržava kisik, štiteći piće od vanjskih utjecaja. Nogometni navijači mogu ponijeti neslomljivu i laganu limenku bilo gdje, uživajući u pivu dok navijaju za svoju momčad kod kuće ili na putu.

Komentirajte prvi

New Report

Close