Evo zašto tvrtke gube bitke na tržištu

Autor: Poslovni dnevnik , 29. travanj 2014. u 13:43
Thinkstock

Svjedoci smo brzih promjena na tržištu, skraćenog životnog ciklusa proizvoda, sve jačih brendova konkurencije, većeg inzistiranja na post-prodajnim uslugama, ali i promjena u ponašanju klijenata i potrošača. .

Svjedoci smo brzih promjena na tržištu, skraćenog životnog ciklusa proizvoda, sve jačih brendova konkurencije, većeg inzistiranja na post-prodajnim uslugama, ali i promjena u ponašanju klijenata i potrošača. Rad u odjelu koji ima doticaja s klijentima vrlo je zahtjevan, a iz tog razloga menadžeri trebaju inspirirati i motivirati zaposlenike da svakodnevno osjete puls promjene na tržištu.

Kako imati uspješan odnos s klijentima doznajte iz priložene edukacije koju je omogućio Filaks. Edukaciju besplatno preuzmite iz priloženog dokumenta.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close