Kako godine utječu na naš ukus u parfemima?

Autor: Poslovni.hr , 28. travanj 2014. u 15:31
Thinkstock

Svi znamo da se mirisi trebaju prilagoditi sezoni, ali znate li zašto i kako ste kao tinejdžerka nosili upravo onaj intenzivni miris?

Svi znamo da se mirisi trebaju prilagoditi sezoni, ali znate li zašto i kako ste kao tinejdžerka nosili upravo onaj intenzivni miris? Kozmetička kuća Elizabeth Arden je u suradnji s psihologinjom dr. Rachel Herz otkrila tajnu biranja mirisa, piše portal Budi.in.

Svaka žena zna koliko je ponekad teško odabrati idealan miris za određeni dan, a kuća Elizabeth Arden je u suradnji s dr. Rachel Herz otkrila i na koji način su naši mirisni odabiri povezani s percepcijom, emocijama, sjećanjima i kognicijom. Dr. Herz proučavala je žene raznih životnih dobi te, prema portalu Popsugar, otkrila da različite starosne grupe biraju mirise iz sasvim drugačijih razloga.

Tako kaže da na tinejdžerke najviše utječu vršnjaci i identificiranje s grupom. Upravo zato često nose celebrity mirise poput onog s potpisom One Direction ili Beyonce koji, osim što su im privlačniji zbog imena koje se krije iza njih, imaju nerijetko i pristupačniju cijenu. Žene u dvadesetima su pak najpodložnije oglasima u magazinima i na televiziji.

Ostatak teksta pročitajte na portalu Budi.in.

Komentirajte prvi

New Report

Close