Actavis će JGL-ov sprej za nos prodavati u 10 zemalja EU

Autor: Marija Crnjak , 28. travanj 2014. u 12:12
Photo:Thinkstock

Actavis će proizvod koji kombinira morsku vodu i lijek ksilometazolin, prodavati pod vlastitim brendovima, a riječka će tvrtka pritom biti ekskluzivni proizvođač.

Zahvaljujući nedavno potpisanoj suradnji s Actavisom o ustupanju licence za vlastiti razvoj ("licencing out"), riječka farmaceutska kompanija JGL svoj će proizvod Meralys, pod Actavisovim tvorničkim imenom plasirati u deset zemalja Europske unije, objavili su u JGL-u. Kako neslužbeno doznajemo, radi se o poslu vrijednom više milijuna eura, no partneri ne žele otkrivati konkretne brojke koje spadaju u poslovnu tajnu.

"Najnoviji projekt riječke farmaceutske tvrtke JGL uspješan je dokaz da se ulaganjem u znanje i tehnološki proces može doći do dodane vrijednosti čija se kvaliteta i inovativnost prepoznaju na globalnom tržištu. Naime, jedinstvena formulacija JGL-ovog brenda Meralys, iznikla iz istraživačko-razvojnih laboratorija ove uspješne domaće tvrtke, proteklih je dana kapitalizirana procesom licenciranja s multinacionalnom farmaceutskom kompanijom Actavis, prisutnom na više od 60 svjetskih tržišta", ističu u JGL-u.

Proces suradnje „licensing out“, inače uobičajen unutar business-to-business (B2B) farmaceutskog poslovanja, s Actavisom je realiziran za deset EU tržišta – Švedsku, Norvešku, Finsku, Dansku, Island, Bugarsku, Irsku, Rumunjsku, Slovačku i Švicarsku, a kapitaliziran je i know how putem licence za dossier vlastitog razvoja.

Proizvod koji u globalnom okruženju nema direktne konkurencije, JGL je na tržište Hrvatske lansirao 2011. godine, nakon pet godina istraživanja i razvoja. Actavis će sprej za nos koji kombinira morsku vodu i lijek ksilometazolin, prodavati pod vlastitim brendovima, a riječka će tvrtka pritom biti ekskluzivni proizvođač. 

"Novim poslovnim uspjehom, JGL se nastavlja pozicionirati na globalnoj farmaceutskoj karti, ali i dokazivati kako znanja i iskustva vlastitih stručnjaka mogu itekako uspješno konkurirati na svjetskom tržištu", pohvalili su se u kompaniji.

Komentirajte prvi

New Report

Close