Trebat će još koji mjesec da dokument vrijedan 4,5 milijuna kuna, koji je trebao biti gotov do kraja prošle godine, napokon ugleda svjetlo dana.
Verzija koja je u srijedu podastrta Turističkom vijeću – tristotinjak stranica na engleskom i sažetak na hrvatskom jeziku – dobila je niz kritika. Za pojedine članove Vijeća jučer viđeni materijal u rangu je malo boljeg studentskog seminarskog rada, a ni ministar Darko Lorencin ne krije da nije zadovoljan autorskim uratkom konzultantskoga španjolsko-hrvatskog konzorcija THR – Horwath Consultinga. Primjedbe će biti hitno sistematizirane i proslijeđene konzultantima kako bi se već u idući ponedjeljak s njima sjelo za stol.
"Više puta smo razmatrali fazna izvješća budućega strateško-marketinškog plana, a ovo je prvi put da smo pred sobom imali prijedlog cjelovitije verzije. Slažem se s članovima Vijeća, materijal koji smo vidjeli treba jako nadograditi i poboljšati", jasan je Lorencin. "To ne smatram ničim izvanrednim. Posao je konzultanata da predlažu, a naš da usvajamo, odbijamo i korigiramo." Ocijenjeno je da u prijedlogu nisu dovoljno razrađeni regionalizacija i novi proizvodi, niti su uvezani s tržištima na koja se cilja u razdoblju do 2020. Spornim se pokazala ideja da se ugasi većina predstavništava HTZ-a u inozemstvu, "Mjesta za poboljšanja ima, ali predstavništva nam svakako trebaju. Marketinške agencije mogu odrađivati samo djelić njihova posla", kazao je Lorencin i dodao da će idućih tjedana svakodnevno biti uključen u završnicu izrade plana kako se više nepotrebno ne bi izgubio ni dan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu