Lidl je 27. veljače 2014. godine dosegnuo brojku od ukupno 10 milijuna Facebook fanova, u svim zemljama u kojima ima otvorene Facebook stranice. To potvrđuju rezultati studije „Lidl Now #1 European Food Retailer on Facebook“ koju je objavila agencija za monitoring društvenih mreža „Socialbakers“.
Lidl danas broji ukupno 26 korporativnih Facebook stranica i Facebook zajednicu od ukupno 10,2 milijuna fanova. Svoju prisutnost na Facebooku Lidl Hrvatska započeo je u rujnu 2011. godine, a danas broji gotovo 240.000 fanova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu