‘Imamo puno posla zbog sezone vjenčanja, plasiramo robu i na slovensko tržište’

Autor: Tomislav Hrastovčak , 22. travanj 2014. u 18:21
Tomislav Bugarin (Foto: Davorin Višić/PIXSELL)

U tvrtki Bugigraf, jednom od kandidata projekta Poslovanje na kvadrat, radi se ‘punom parom’, kazao nam je njen vlasnik Tomislav Bugarin.

U tvrtki Bugigraf, jednom od kandidata projekta Poslovanje na kvadrat, radi se 'punom parom', kazao nam je njen vlasnik Tomislav Bugarin. Podsjetimo, Bugigraf je tvrtka iz Zagreba koja se već dva desetljeća bavi proizvodnjom čestitki, pozivnica i proizvoda od specijalnih kartona. 

"Jako je puno posla zbog sezone vjenčanja, radimo punom parom. I dalje proizvodimo pozivnice za vjenčanje po narudžbi i željama, što zahtijeva puno radnog vremena od naloga do naloga. U odjelu prodaje uspjeli smo plasirati robu na slovensko tržište, gdje smo konkurentniji po cijenama te s novim modelima pozivnica izazivamo "vau" efekt. Sajmovi su odradili svoje tako da smo prezadovoljni početkom ove godine", ističe Bugarin.

Vlasnik tvrtke tvrdi i kako se rješava problem skladišta, odnosno prevelikih zaliha, na što su mu ranije pozornost skrenuli stručnjaci Goran Blagus i Filip Jelić. "Skladište se topi. Neke proizvode teže riješavamo, ali repromaterijali papir i karton se savršeno prodaju", ističe Bugarin.  

Među ostalim novostima u tvrtki, poduzetnik ističe kako istovremeno rade na nastupu na društvenim mrežama, proširuju ponudu, nude sezonske proizvode te sklapaju poznanstva s novim partnerima. 

U Bugigrafu  smišljaju i program 'uradi sam', u sklopu kojeg bi se pozivnice prodavale u dijelovima i različitoj kvaliteti materijala, odnosno po raznim cijenama, "gdje će svatko pronaći sebe kako u cjenovnom tako i u kreativnom razredu".

Bugarin se osvrnuo i na rad na posljednjem sastanku sa Blagusom i Jelićem. "Zadnji sastanak sadržavao je dorađivanje u poslovanju na osnovi prethodnih sastanaka. Spominjale su se brojke, pitali smo se može li bolje ili može li se ići u projekt boljeg obrtaja…", kaže.

"Kao proizvođač već 20 godina, tvrtka Bugigraf poslovala je polako i sigurno ulagajući onoliko koliko je  imala. Vrijeme će pokazati bolje brojke, ali oprez i naplata proizvoda nam je na prvom mjestu", zaključuje poduzetnik.

Rad s Bugigrafom prokomentirao je i Goran Blagus. "U nekom momentu potrebno je pustiti procese vremenu i vidjeti da li postavke daju rezultate. I to je nešto što trenutno prolazi Bugigraf. Postavili smo nove procese, aktivirali community menadžera, dodali nešto novih procedura u prodajnom procesu i sada samo to primjenjujemo, a na zadnjem susretu ćemo mjeriti i donositi eventualne odluke za promjenama ili nastavkom s tim istim smjerom", kaže business coach.

"Prema do sada viđenom, Bugigraf je vrlo blizu optimalnoj razini poslovnih procesa i u skladu s mogućnostima i željama tako da na prvi pogled izgleda da nema većih promjena, no one se sasvim sigurno i polako dešavaju. Osim toga, oni su ipak u proizvodnom ciklusu i tu treba vremena da bi se rezultati vidjeli, dok je u uslužnim tvrtkama to često potpuno suprotno", zaključuje Blagus.

Komentirajte prvi

New Report

Close