Privlačenje kupaca u prodajni prostor je vro bitan zadatak o kojem uglavnom brinu djelatnici marketinga tvrtki. Ali koliko god da imali brojčano kupaca uvijek postoji prostora za većom frekvencijom dolazaka koji mogu generirati veće prihode ako ponuda i usluga unutar prodajnog prostora bude zadovoljavajuća ili ono što danas kupac traži – vrhunska usluga uz ponudu.
Caron Beesley, konzultantica za marketinšku komunikaciju predlaže sedam načina privlačenja kupaca u prodajni prostor koji će ih ujedno nagnati i da se vrate u taj prodajni prostor. Svaki od tih načina jest dugoročan proces, ali će i rezultati imati dugoročan efekt.
1. Upoznajte svoje potencijalne kupce
Uobičajeno je da uvijek morate znati tko su vam kupci kako bi uopće i mogli sudjelovati u nekom procesu prodaje, ali u ovom dijelu obratite pozornost na osobe koje svaki dan prolaze pored vašeg dućana. Neki od njih su i vaši kupci, neki su prolaznici, neki samo gledaju izloge. Obratite pozornost i u koje doba koja vrsta potencijalnih kupaca prolazi, tko od njih ulazi u dućan, a kako se ponašaju oni koji samo prolaze. Kad vidite tko su sve potencijalni kupci, približite svoju ponudu onima koji su samo prošli pored na način da: ponudite uzorke proizvoda ispred prodajnog mjesta, napravite demonstraciju ili degustaciju nekog proizvoda baš tim prolaznicima među kojima ste prepoznali potencijalne kupce, podijelite kupone ispred dućana, uredite tako svoj izlog da najbolje prezentira vašu ponudu ili prikazuje u izlogu kako određeni proizvod radi.
2. Budite dio zajednice
Upoznajte se sa sportskim ili društvenim događanjima u zajednici gdje imate prodajni prostor te podržite takve aktivnosti na način da sponzorirate dječju nogometnu ekipu, dobrotvornu zabavu i slično. Na taj način pokazujete da ste bitan dio te zajednice, a ujedno ste se i na taj način uspjeli promovirati kako bi privukli i nove kupce u vaš prodajni prostor.
3. Pokažite!
Ono što povećava broj posjetitelja, a ujedno i kupaca određenom prodajnom mjestu je edukacija kupaca o tome kako nešto mogu koristiti, ili edukacija o novim, zanimljivim, kreativnim načinima kako nešto mogu upotrijebiti i slično. Tako da demonstracija određenog proizvoda uvijek povećava prodaju tog proizvoda, pogotovo ako ste uspjeli kupca zainteresirati kako pokazujući mu neke nove kreativne ideje.
4. Napravite neku promjenu
Uvijek je kupcu zanimljivo kad uvedete neku promjenu u svoj prodajni prostor, bilo da to bio dio novog asortimana, neku novu uslugu, nove vrste popusta ili neki sasvim novi proizvod. Na taj način privlačite nove kupce, ali i potičete veće zanimanje od strane vaših stalnih kupaca.
5. Postupajte s kupcima kao s kraljevima
Odnos prema kupcima je nešto što čini značajnu razliku između prodajnih mjesta. Upravo taj odnos je nešto što će kupac prepričati svojoj okolini i što će vam stvoriti dobru reputaciju kako bi i kupčeva okolina posjetila upravo vas. Kupac želi kupovati u prodajnom prostoru gdje se odjeća ugodno, gdje ima osoban tretman, te gdje je stvorio odnos povjerenja s prodavačima. U takav prodajni prostor će kupac rado i odvesti nekoga iz svoje okoline.
6. Razvijte program vjernosti
Dobar program vjernosti je odličan način zadržavanja stalnih kupaca te način privlačenja novih kupaca. Na taj način će se kupci osjećati posebno jer ste im dali neku dodatnu vrijednost ili način da uštede novac.
7. Nastavite komunikaciju s kupcima
Makar imali najlojalnije kupce nikad ne prestaje komunikacija s kupcima – bila ona preko kupona, newslettera, kataloga. To je uvijek dobar podsjetnik kupcima da se vrate baš k vama. Što je vaša komunikacija više personalizirana, to ćete postići veći efekt. Prikupljajte podatke o e-mail adresama vaših kupaca kako bi i na taj način mogli s njima komunicirati te koristite društvene mreže za dvosmjernu komunikaciju.Budite kreativni i jedinstveni jer na taj način uvijek privlačite nove kupce. Smišljate uvijek nove načine kako one koje su prolaznici pretvoriti u kupce, kako dovest sasvim nove kupce koji nisu u blizini i kako od postojećih kupaca napraviti "ambasadore" koji će proširiti dobar glas o vašem prodajnom mjestu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Odličan tekst, dobra je stvar što sada možete u jednom paketu kupiti sve usluge. Web raketa – jedinstveni paket usluga koji će povećati prodaju vaših usluga ili proizvoda!
[/url]
Uključite se u raspravu