Kroz nogomet Toyo jača brend

Autor: Poslovni dnevnik , 15. travanj 2014. u 21:59
Iz Toya poručuju da su uvjereni da će ovako moćan i popularan klub doprinijeti jačanju globalne prisutnosti brenda Toyo

Toyo Tires će sponzorirati klub do lipnja, 2016. kao prva japanska kompanija koja je potpisala premium sponzorstvo sa tim klubom.

Toyo Tires& Rubber Co potpisao  je sporazum o sponzorstvu svjetski poznatog talijanskog  nogometnog kluba AC Milan.

Toyo Tires će sponzorirati klub do lipnja, 2016. kao prva japanska kompanija koja je potpisala premium sponzorstvo sa tim klubom. AC Milan je klub serije A,  na prvom je mjestu po broju osvojenih internacionalnih kupova, pa  iz Toya poručuju da su uvjereni da će ovako moćan i popularan klub doprinijeti jačanju globalne prisutnosti brenda Toyo i ojačati svijest o brendu. Osobito im je to važno na tržištima  gdje je popularnost nogometa vrlo velika  npr. na srednjem istoku i u Rusiji na kojima tvrtka Toyo Tires& Rubber Co ima u planu širenje poslovanja, Kini, koja je pozicionirana kao ključno tržište Toyo Tiresa, jugoistočnoj  Aziji, Japanu i članicama  EU sa posebnim naglaskom na Italiju, domovinu kluba AC Milan.  

Komentirajte prvi

New Report

Close