Cilj strategije kulturnog razvoja Osijeka od 2014. do 2020. godine je pozicionirati Osijek kao otvoren i napredan grad te središte šire regije, potaknuti razvoj kreativnih djelatnosti i nezavisne kulturne scene te ojačati međusektorsku suradnju u kulturi i povezati je s ostalim čimbenicima razvoja, istaknuto je na današnjoj raspravi o ovoj strategiji u osječkom Hrvatskom narodnom kazalištu (HNK).
Osječki dogradonačelnik Vladimir Ham kazao je kako je strategija formalni preduvjet za kandidaturu Osijeka za europsku prijestolnicu kulture 2020. godine, a njezinom izradom uklonit će se dosadašnji nedostatak strateške usmjerenosti razvitka kulture.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu