Apsolutma borba za svakog kupca vodi se na tržištu obveznog autoosiguranja nakon što su gotovo sve osiguravajuće kuće objavile liberalizirane cjenike, šest godina nakon što je to 2008. godine zakon dopustio. Cjenici se mijenjaju gotovo svakodnevno, ovisno o potezima i ponudi konkurencije odobravaju se raznorazni popusti, a s reklama kupce mame poznata lica poput Olivera Mlakara, Sanje Doležal, Duška Ćurlića, piše Večernji list.
Cijene polica padaju i na tržište se postupno uvodi red jer donedavno su svi imali istaknute približno iste cijene, a popuste su odobravali “ispod stola”.
Nelegalno su se davali bonovi za gorivo ili trgovačke lance, popusti bez ikakvog pisanog traga, pa čak i određeni iznosi u gotovini, dok bi na računu bio istaknut veći iznos premije.
Članak u cijelosti pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu